آینده تبلیغات آنلاین تا سال 2021 به کدام سمت می رود؟ تبلیغات

آینده تبلیغات آنلاین تا سال 2021 به کدام سمت می رود؟

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - یکی از مهم ترین چالش های پیش روی فعالان حوزه تبلیغات آنلاین و بازاریابان دیجیتال، ماندن در بازار همیشه در حال تغییر فضای دیجیتال است.
هرچند در سال های اخیر می توان بهتر پیش بینی کرد که ترند تبلیغات آنلاین چه خواهد بود، اما حقیقت این است که با توجه به ظهور ابزارها و رسانه های جدید، امکان تشخیص زودهنگام تغییرات کار سختی است. تغییرات در فضای دیجیتال در سال های اخیر توانسته است کل کسب و کار تبلیغات آنلاین را به چالش بکشد.
اما بر اساس داده های گذشته امکان پیش بینی برخی از ترندهای بازار دیجیتال وجود دارد. چیزی که اکثر فعالان این حوزه به آن اطمینان دارند این است که تبلیغات آنلاین به این زودی ها اشباع نمی شود و همچنان به شدت در حال رشد و توسعه است.
براساس آمار و ارقام مؤسسه استاتیسا Statisa، کل درآمد تبلیغات دیجیتال در سال 2017 میلادی بیش از 227میلیارد دلار خواهد بود. این رقم در سال 2015 حدود 168میلیون دلار آمریکا بوده است.
طبق پیش بینی های انجام شده، میزان کل درآمد حاصل از تبلیغات آنلاین تا سال 2021 چیزی حدود 332میلیارد دلار خواهد بود و این یعنی نزدیک به 46درصد رشد در چهار سال آتی.
اما حوزه تبلیغات رسانه های اجتماعی در سال های آینده احتمالا رشد غیرمستقیم سریع تری نسبت به دیگر حوزه ها خواهد داشت و این خبر خوبی برای اینفلوئنسرها خواهد بود.
بخش بزرگی از کیک تبلیغات آنلاین در سال های آتی بدون شک متعلق خواهد بود به تبلیغات صحیح در موتورهای جست وجو Search Advertising همچون گوگل که احتمالا سهمی در حدود 40درصد از کل درآمد تبلیغات را در برخواهد داشت.
هرچند به نسبت رشد تبلیغات ویدئویی Video Advertising و بنری Banner Advertising در سال های آینده رشد محافظه کارانه ای خواهند داشت تبلیغات به شکل آگهی های ثابت Classified Advertisingعملا رشدی نخواهند داشت و باید با آن خداحافظی کرد.
منبع: imarketor

ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

اینستاگرام پست های قابل خرید را تهدیدی برای برندها نمی داند

مهندسی خرید

برای برندسازی نیاز به ستارگانی مانند مایکل جردن نداریم / 5 راهکار برای تبدیل کارمندان به سفیران برندمان

عوامل تأثیرگذار در موفقیت شبکه های اجتماعی

نگاهی به بایدها و نبایدهای دیپلماسی فشن / صنعت مد، منعکس کننده مبادلات تجاری و روابط دیپلماتیک

خطاهای بازاریابی، برندسازی و تبلیغات در اینستاگرام / 4 اشتباه رایج در اینستاگرام که بازاریاب ها باید از آن اجتناب کنند

5 روش گرفتن عکس های شگفت انگیز برای ایجاد برند

تغییر برند ادوردز / برنامه گوگل راه اندازی ابزار تبلیغاتی جدید برای کسب وکارهای کوچک

در گفت وگو با برایان مک آلیستر و رایان ویلیامز، کارآفرینان حوزه دیجیتال بررسی می شود / 3 مهارت فروش قدیمی که همیشه اثرگذار هستند

پدیده ایمیل زدگی و راه های پیشگیری آن

15 مهارت ضروری برای بازاریابی محتوایی

هرآنچه باید در مورد تحول عرصه تبلیغات بدانیم / 5 تغییر تاثیرگذار روی تبلیغات دیجیتالی

تشخیص زمان بازطراحی وب سایت

اشتباهات رایج سئو در کسب و کار های کوچک

مراحل ایجاد رفتار عادتی خرید در مصرف کنندگان / به مشتریان یاد دهیم که چطور، چگونه و تا چه زمانی از ما خرید کنند

آیا نیازمند ایجاد یک تیم فروش هستید / 3 راهکار ساده برای افزایش تاثیرگذاری فروشندگان

5 روش برای افزایش قیمت ها بدون از دست دادن مشتریان

کمپین های اینترنتی در برابر آگهی های بازرگانی صداوسیما / آینده تبلیغات به چه سمتی می رود؟

تولید و توزیع محتوا / 7 تاکتیک بی نظیری که ممکن است تا به حال به آنها فکر نکرده باشید

درس هایی از بدترین تبلیغات تلویزیونی تمام دوران ها

شِنُفت اجتماعی چیست؟

نام خود را روی برندتان نگذارید

7 شکل از بازاریابی محتوا

7 روش برای تطبیق محتوا با تلفن های همراه

تنها قانونی که در هر مذاکره باید رعایت کرد

چرا بازاریابان باید با کمک یکدیگر حرفه بازاریابی را به یک حرفه جذاب تبدیل کنند

رفتار مصرف کننده عامل سردرگمی در اهداف تبلیغاتچی ها! ؟

4 روش برای عبور از میان هیاهو و جلب توجه مشتریان

تأثیر قابلیت جدید ویدئوهای طولانی بر بازاریابی اینستاگرامی

چگونه با بودجه محدود محتوای ویدئویی گیرا بسازیم

چگونه ایده ها را به محصول تبدیل و آنها را روانه بازار کنیم

شیوه های مدیران موفق برای جلوگیری از بحران / چگونه امنیت برندمان را تضمین کنیم؟

همکاری خلاقیت، نوآوری و تبلیغات و افزایش 265 درصدی ارزش برند

نوروساینس، نیمکره راست و منطق رفتار مصرف کننده

آیا بازخورد ضعیف، درحال کند کردن رویه رشد شرکت شماست؟

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بانک شهر
  • بیمه البرز
  • تامین اجتماعی
  • کرمان موتور
  • ایرانسل
  • سامسونگ
  • معرفی کسب و کار و تبلیغ محصولات
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت