آینده تبلیغات آنلاین تا سال 2021 به کدام سمت می رود؟ تبلیغات

آینده تبلیغات آنلاین تا سال 2021 به کدام سمت می رود؟

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - یکی از مهم ترین چالش های پیش روی فعالان حوزه تبلیغات آنلاین و بازاریابان دیجیتال، ماندن در بازار همیشه در حال تغییر فضای دیجیتال است.
هرچند در سال های اخیر می توان بهتر پیش بینی کرد که ترند تبلیغات آنلاین چه خواهد بود، اما حقیقت این است که با توجه به ظهور ابزارها و رسانه های جدید، امکان تشخیص زودهنگام تغییرات کار سختی است. تغییرات در فضای دیجیتال در سال های اخیر توانسته است کل کسب و کار تبلیغات آنلاین را به چالش بکشد.
اما بر اساس داده های گذشته امکان پیش بینی برخی از ترندهای بازار دیجیتال وجود دارد. چیزی که اکثر فعالان این حوزه به آن اطمینان دارند این است که تبلیغات آنلاین به این زودی ها اشباع نمی شود و همچنان به شدت در حال رشد و توسعه است.
براساس آمار و ارقام مؤسسه استاتیسا Statisa، کل درآمد تبلیغات دیجیتال در سال 2017 میلادی بیش از 227میلیارد دلار خواهد بود. این رقم در سال 2015 حدود 168میلیون دلار آمریکا بوده است.
طبق پیش بینی های انجام شده، میزان کل درآمد حاصل از تبلیغات آنلاین تا سال 2021 چیزی حدود 332میلیارد دلار خواهد بود و این یعنی نزدیک به 46درصد رشد در چهار سال آتی.
اما حوزه تبلیغات رسانه های اجتماعی در سال های آینده احتمالا رشد غیرمستقیم سریع تری نسبت به دیگر حوزه ها خواهد داشت و این خبر خوبی برای اینفلوئنسرها خواهد بود.
بخش بزرگی از کیک تبلیغات آنلاین در سال های آتی بدون شک متعلق خواهد بود به تبلیغات صحیح در موتورهای جست وجو Search Advertising همچون گوگل که احتمالا سهمی در حدود 40درصد از کل درآمد تبلیغات را در برخواهد داشت.
هرچند به نسبت رشد تبلیغات ویدئویی Video Advertising و بنری Banner Advertising در سال های آینده رشد محافظه کارانه ای خواهند داشت تبلیغات به شکل آگهی های ثابت Classified Advertisingعملا رشدی نخواهند داشت و باید با آن خداحافظی کرد.
منبع: imarketor

ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

اعتمادسازی در دنیای سرشار از اخبار دروغین

خطرناک ترین کلمه

بلاک چین در حوزه بازاریابی چه کاربردهایی خواهد داشت

از نتفیلیکس گرفته تا جنگ ستارگان و بی بی سی / برندهای بزرگ چگونه در حوزه روابط عمومی موفق ظاهر می شوند؟

چیز‌هایی که بازاریابان باید در مورد نسل Z بدانند

خلاقیت در تبلیغات/ چالش خلاقانه - طراحی طنازانه

5 اصل اولیه برندسازی شخصی

ابزار تبلیغات

در مورد طراحی لوگو چه می‌دانید؟

ویدئوی خون آشام

بهترین استراتژی شبکه های اجتماعی در سال 2018

چرا اپل در شبکه های اجتماعی فعال نیست

آینده «بازاریابی محتوا»، تحت تاثیر این 5 مورد

ادعای خون آشام

اینفوگرافی: 5 راه ارتقای کسب و کار با استفاده از اینستاگرام

گام‌های بریان تریسی در یک چرخه فروش

تکراری تا چه اندازه تکراری است؟

درس هایی مهم برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی با اثرگذاری مناسب / 6 درس از مشاهیر تبلیغات

4 روش برای اصلاح عادات مربوط به بررسی ایمیل ها

تغییرات سئو تحت تأثیر هوش مصنوعی

خوب و افتضاح

افزایش فروش با بهره گیری از روش های جدید پرداخت

7 نشانه که برندتان دیگر در مرکز قرار توجه ندارد

گزارش هاروارد بیزینس در مورد الگوی جدید بازاریابی و تبلیغات / هرآنچه بازاریاب ها در مورد بازاریابی شخصیت محور باید بدانند

چگونه پرسش‌های مرتبط با قیمت را پاسخ دهیم؟

دو صورت تبلیغات

اشتباه مشترک تمام برندها در بازاریابی محتوا

خدمات اومنی چنل چیست

چگونه به مخاطبان میلیونی در اینستاگرام دست پیدا کنیم / مدل معروف ابگیل راچفورد پاسخ می دهد

دزدی از نامزدهای نهایی جایزه بازاریابی محتوای سال 2017 / 6 ایده فو ق العاده برای بازاریابی محتوا

بهترین و مفیدترین راه های استفاده از بازاریابی ویدئویی

قانون ریسک محاسبه شده

برندینگ از طریق کارکنان شما

چرا شکایت مشتری باید جدی گرفته شود

برای دستیابی به مهم ترین اهداف بازاریابی دقیقا به چه نوع محتوایی نیاز دارید؟

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • کانال رسمی سایت فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت
  • معرفی کسب و کار و تبلیغ محصولات
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت