تبلیغات خلاقانه «مک‌دونالد» در ایستگاه‌های اتوبوس تبلیغات

تبلیغات خلاقانه «مک‌دونالد» در ایستگاه‌های اتوبوس

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - وب سایت شنیه: ایستگاه‌های اتوبوس می‌توانند به عنوان یکی از ابزارهای مهم به منظور بازاریابی محیطی در اختیار برندهای مختلف قرار بگیرند. از آنجایی که روزانه افراد زیادی دقایقی از وقت خود را در این ایستگاه‌ها می‌گذرانند، مطمئنا پوسترها و عکس‌های خلاق تبلیغاتی می‌تواند نظر آنها را به خود جلب کند، به همین منظور نیز طراحی و ارائه طرح‌های تبلیغاتی در ایستگاه‌های اتوبوس، مترو و سایر اماکن عمومی که مردم زیادی در آنها رفت و آمد دارند، مطمئنا در شناخته‌شدن هر‌چه بیشتر یک برند تأثیر قابل توجهی خواهد داشت ...
تبلیغی برای مسافران شب
با توجه به اهمیت این اماکن نیز امروز همه مردم جهان، پیام‌های تبلیغاتی زیادی را در ایستگاه‌های مذکور دریافت می‌کنند و چه بسا به دلیل حجم زیاد آنها، چندان توجهی نیز به آنها نکنند، چراکه یک تصویر و یا موضوع تکراری، بعد از مدتی جذابیت خود را از دست داده و چندان جلب توجه نخواهد کرد؛ به همین منظور نیز برندهای مختلف برای استفاده کارآمد از این اماکن که قطعا مخاطبان زیادی را در خود جای داده‌اند، باید به دنبال ارائه راه‌حل‌های خلاقانه و متفاوتی باشند که در مدت زمانی کوتاه، نظر مخاطبان را به خود جلب کند، بر همین اساس نیز در اینجا به معرفی یکی از تبلیغ‌های خلاقانه برند معروف مک‌دونالد می‌پردازیم که برای ایستگاه‌های اتوبوس طراحی شده است.
این رستوران زنجیره‌ای بزرگ که با فست‌فودهای خود برای مردم جهان، برندی شناخته شده است، در استفاده از ایستگاه‌های اتوبوس به نکته‌ای خاص توجه کرده و آن نیز مسافران شب این ایستگاه‌هاست، از آنجایی که بسیاری از شرکت‌های اتوبوسرانی در ساعات شب نیز فعال هستند و مردم زیادی نیز شب‌ها به بیرون می‌روند، آگهی مذکور به گونه‌ای طراحی شده ‌که پیام‌های تبلیغاتی آن تنها در شب دیده می‌شوند، به طوری که در طول روز تصاویر و متن این آگهی به صورتی مبهم و ناخوانا دیده شده، اما در طول شب هر به طور کامل رؤیت می‌شود. این آگهی چاپی به صورت یک پوستر بزرگ، تمام ایستگاه اتوبوس را پوشانده و مخاطب در همان نگاه اول، با دیدن حرف M انگلیسی قرمز رنگ، برند مک‌دونالد را در ذهن خود آورده و در نهایت با دیدن شعار این تبلیغ مبنی بر اینکه رستوران‌های مک‌دونالد در طول شب نیز باز هستند، پیام اصلی این آگهی را دریافت می‌کند.
تبلیغی برای مسافران شب
تبلیغ مذکور که توسط آژانس بازاریابی DDB طراحی شده است، با در نظر گرفتن محتوای پیام مورد نظر، دایره مخاطبان خود را انتخاب کرده و با نمایش آن در شب، تنها افرادی را که بیرون از منزل هستند، مخاطب خود قرار داده است؛ همچنین این آگهی با ایجاد یک رابطه نمادین بین شب و پیامی که تنها در شب دیده می‌شود، به گونه‌ای خلاقانه ذهن مخاطبان را به چالش کشیده و باز بودن رستوران‌های مک‌دونالد در شب را بیشتر و عمیق‌تر در ذهن آنها حک می‌کند؛ چراکه همین افراد ممکن است در طول روز نیز از ایستگاه مذکور استفاده کنند و قادر به خواندن تبلیغ آن نشوند، به همین دلیل نیز پیام اصلی تبلیغ که بر باز بودن رستوران‌های این برند در شب تأکید دارد، به صورت پررنگ‌تر و عمیق‌تری انتقال داده می‌شود.

ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

برنده جام جهانی 2018: اپل

بهبود تاثیر تبلیغات اینترنتی به لطف الگوریتم یادگیری ماشین گوگل

برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا

بررسی اهمیت ایجاد برند برای شرکت / چرا برندسازی در کسب و کار مهم است؟

پتنت جدید فیس بوک برای جاسوسی از طریق میکروفون و دوربین گوشی همراه کاربران

چرا ایجاد روابط همان راز بازاریابی است که هیچ کس درباره اش حرف نمی زند

مشتریان مشکل عدم توجه ندارند، ایراد اصلی کیفیت تبلیغات شماست / چگونه آگهی تبلیغاتی مان را برای مشتری جذاب کنیم؟

بررسی تاثیر احاطه فضای دیجیتال با روبات ها روی حوزه تبلیغات / چگونه روبات ها بودجه تبلیغات آنلاین ما را می دزدند؟

اینستاگرام پست های قابل خرید را تهدیدی برای برندها نمی داند

مهندسی خرید

برای برندسازی نیاز به ستارگانی مانند مایکل جردن نداریم / 5 راهکار برای تبدیل کارمندان به سفیران برندمان

عوامل تأثیرگذار در موفقیت شبکه های اجتماعی

نگاهی به بایدها و نبایدهای دیپلماسی فشن / صنعت مد، منعکس کننده مبادلات تجاری و روابط دیپلماتیک

خطاهای بازاریابی، برندسازی و تبلیغات در اینستاگرام / 4 اشتباه رایج در اینستاگرام که بازاریاب ها باید از آن اجتناب کنند

5 روش گرفتن عکس های شگفت انگیز برای ایجاد برند

تغییر برند ادوردز / برنامه گوگل راه اندازی ابزار تبلیغاتی جدید برای کسب وکارهای کوچک

در گفت وگو با برایان مک آلیستر و رایان ویلیامز، کارآفرینان حوزه دیجیتال بررسی می شود / 3 مهارت فروش قدیمی که همیشه اثرگذار هستند

پدیده ایمیل زدگی و راه های پیشگیری آن

15 مهارت ضروری برای بازاریابی محتوایی

هرآنچه باید در مورد تحول عرصه تبلیغات بدانیم / 5 تغییر تاثیرگذار روی تبلیغات دیجیتالی

تشخیص زمان بازطراحی وب سایت

اشتباهات رایج سئو در کسب و کار های کوچک

مراحل ایجاد رفتار عادتی خرید در مصرف کنندگان / به مشتریان یاد دهیم که چطور، چگونه و تا چه زمانی از ما خرید کنند

آیا نیازمند ایجاد یک تیم فروش هستید / 3 راهکار ساده برای افزایش تاثیرگذاری فروشندگان

5 روش برای افزایش قیمت ها بدون از دست دادن مشتریان

کمپین های اینترنتی در برابر آگهی های بازرگانی صداوسیما / آینده تبلیغات به چه سمتی می رود؟

تولید و توزیع محتوا / 7 تاکتیک بی نظیری که ممکن است تا به حال به آنها فکر نکرده باشید

درس هایی از بدترین تبلیغات تلویزیونی تمام دوران ها

شِنُفت اجتماعی چیست؟

نام خود را روی برندتان نگذارید

7 شکل از بازاریابی محتوا

7 روش برای تطبیق محتوا با تلفن های همراه

تنها قانونی که در هر مذاکره باید رعایت کرد

چرا بازاریابان باید با کمک یکدیگر حرفه بازاریابی را به یک حرفه جذاب تبدیل کنند

رفتار مصرف کننده عامل سردرگمی در اهداف تبلیغاتچی ها! ؟

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بیمه البرز
  • تامین اجتماعی
  • کرمان موتور
  • ایرانسل
  • سامسونگ
  • معرفی کسب و کار و تبلیغ محصولات
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت