نشست تلفنی بانک رفاه با مشتریان بانک

نشست تلفنی بانک رفاه با مشتریان

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - در پی برگزاری سلسله نشست های مدیران ستادی و عملیاتی بانک با مشتریان، چهارمین و پنجمین دوره این نشست ها با هدف بررسی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات حوزه های حقوقی و مطالبات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش فصل تجارت، در این نشست ها که 17 و 18 دی ماه سالجاری در محل مرکز ارتباطات مردمی و پاسخگویی بانک رفاه برگزار شد، عمید مدیر امور حقوقی و مطالبات و حجاری مدیر امور فناوری اطلاعات و رؤسای اداره های ذی ربط آنها طی دو ساعت نشست و گفت وگو مستقیم با مشتریان، به مسائل و چالش های جاری بانک در حوزه های مذکور پاسخ گفتند.
گفتنی است این نشست ها برای سایر حوزه های عملیاتی بانک رفاه نیز برگزار خواهد شد.



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بانک گردشگری
  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت