آشنایی با ویژگی‌های مرکز تماس 9990 راه و شهرسازی

آشنایی با ویژگی‌های مرکز تماس 9990

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - اگر مشترک همراه اول هستید خوب است با ویژگی‌ها و خدمات مرکز تماس همراه اول به شماره 9990 بیشتر آشنا شوید.


به گزارش فصل تجارت، هر مشترک تلفن همراه در کشور یک‌بار هم که شده به تماس با مرکز مشترکین برای برطرف کردن مشکل یا سوال در مورد خدمات نیاز پیدا کرده است. مرکز تماس همراه اول با شماره 9990 یا 0912990 از خطوط ثابت در دسترس مشترکن است.
خوشبختانه تماس با این مرکز برخلاف ایرانسل برای مشترکین همراه اول هزینه‌ای ندارد و می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز برای ارائه هرگونه انتقال، پیشنهاد و یا بررسی مشکلات خود با این سامانه تماس بگیرید. این سامانه از طریق کارشناسان پاسخگو به صورت تلفنی یا از طریق سامانه هوشمند تلفنی IVR به مشترکین خدمات زیر را ارائه می‌دهد:
ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات و صورتحساب به مشتریان
پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم
اعلام وضعیت سیم‌کارت و علت قطع تلفن همراه
اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیم‌کارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن
راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه
راهنمایی مشترکین درباره چگونگی استفاده از رومینگ بین‌الملل، کشور‌های طرف قرارداد و تعرفه‌های جاری
فروش انواع Device‌های اینترنت همراه (بزودی)
نحوه فعال‌سازی و اتصال به اینترنت
راهنمایی مشترکین در خصوص نحوه فعال‌سازی بسته‌های هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه
دریافت گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن‌دهی و پیگیری زمان رفع مشکل
قطع و وصل پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و پیامک‌های مبتنی بر محتوا
سرویس دوزبانه IVR (پاسخگویی هوشمند) نیز خدمات زیر را برای مشترکین ارائه می‌دهد:
خدمات مالی (اعلام جزییات و پرداخت قبض پایان دوره و میان دوره، اطلاع از تعرفه ‏ها و …)
دریافت اطلاعات، فعالسازی و غیرفعالسازی سرویس‌های ویژه (اینترنت همراه، آوای انتظار، همراهان اول، پیامک تبلیغاتی، تماس بان و …)
دریافت خدمات غیرحضوری (قطع و وصل خط، دریافت PIN و PUK، دریافت ریز مکالمات، تغییر رمز عبور)
اطلاع از اینترنت همراه (نوترینو)، خرید بسته‏‌ها و اعلام مشکلات
شرکت در نظرسنجی و ارائه پیشنهادات و انتقادات
امکان شارژ TOP UP (مستقیم) بصورت دلخواه
خروج از لیست سیاه (ویژه مشترکین اعتباری)
همچنین بهتر است به‌جای این‌که با سامانه 195 رگولاتوری برای مطرح کردن انتقادات خود تماس بگیرید، مراتب را با مرکز تماس 9990 همراه اول در میان بگذارید. چرا که شکایات شما در نهایت به این مرکز خدمات منتقل خواهد شد و به این ترتیب می‌توانید با تماس مستقیم زودتر به نتیجه برسید.
انتهای پیام/



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

اشتباه فاحش سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاع رسانی درباره یک سانحه / فرار از مسئولیت زیر سایه انتشار گزینشی اخبار

سرمای زیر صفردرجه در 27 استان/آلودگی هوا در شهرهای بزرگ

اعطای سند 3.2 میلیون مسکن روستایی/ 2هزار میلیارد برای زلزله‌زدگان

ضرورت تصویب طرح ویژه برای ساماندهی منطقه 22 تهران

تنها با مدیریت عرضه و تقاضا می‌توان بازار مسکن را متعادل کرد

مهار حاشیه‌نشینی در شهرها تکلیف اصلی دولت است

تابش: 3 میلیون و 230 هزار واحد مسکونی روستایی سنددار شدند

دسترسی ریلی عامل ارتقا و افزایش رقابت‌پذیری در بنادر کشور

خطر ورشکستگی صندوق مسکن یکم/ مسکن مهر می‌تواند به فریاد برسد؟

ساخت ساختمان پلاسکو نو تا مهر 99/ شروع ساخت و ساز علیرغم عدم صدور پروانه ساختمانی

باران در ‌جاده‌های شمالی و شمال‌شرق/‌ یخ‌زدگی برخی محورها به دلیل سرما‌

پروژه الگویی 800 واحدی جنوب تهران طبق برنامه اجرا می‌شود

حل مشکل مسکن صرفاً ساخت مسکن نیست

جزئیات لایحه بودجه 98 بخش حمل‌ونقل و مسکن

یک ساختمان فاخر به جای پلاسکو ساخته می‌شود/برگزاری 51 جلسه ملی برای پلاسکوی جدید

پلاسکوی جدید مهر 99 به کسبه تحویل می‌شود/اتمام گودبرداری؛اسفند

آغاز ساخت پلاسکوی جدید علیرغم عدم صدور پروانه ساختمانی

پلاسکوی جدید مهر 99 به کسبه تحویل می‌شود/آغاز عملیات گودبرداری

زیرساخت‌های ارتباطی تقویت می‌شود

تکمیل پلاسکو جدید تا مهر 99

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بانک گردشگری
  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت