آشنایی با ویژگی‌های مرکز تماس 9990 راه و شهرسازی

آشنایی با ویژگی‌های مرکز تماس 9990

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - اگر مشترک همراه اول هستید خوب است با ویژگی‌ها و خدمات مرکز تماس همراه اول به شماره 9990 بیشتر آشنا شوید.


به گزارش فصل تجارت، هر مشترک تلفن همراه در کشور یک‌بار هم که شده به تماس با مرکز مشترکین برای برطرف کردن مشکل یا سوال در مورد خدمات نیاز پیدا کرده است. مرکز تماس همراه اول با شماره 9990 یا 0912990 از خطوط ثابت در دسترس مشترکن است.
خوشبختانه تماس با این مرکز برخلاف ایرانسل برای مشترکین همراه اول هزینه‌ای ندارد و می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز برای ارائه هرگونه انتقال، پیشنهاد و یا بررسی مشکلات خود با این سامانه تماس بگیرید. این سامانه از طریق کارشناسان پاسخگو به صورت تلفنی یا از طریق سامانه هوشمند تلفنی IVR به مشترکین خدمات زیر را ارائه می‌دهد:
ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات و صورتحساب به مشتریان
پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم
اعلام وضعیت سیم‌کارت و علت قطع تلفن همراه
اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیم‌کارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن
راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه
راهنمایی مشترکین درباره چگونگی استفاده از رومینگ بین‌الملل، کشور‌های طرف قرارداد و تعرفه‌های جاری
فروش انواع Device‌های اینترنت همراه (بزودی)
نحوه فعال‌سازی و اتصال به اینترنت
راهنمایی مشترکین در خصوص نحوه فعال‌سازی بسته‌های هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه
دریافت گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن‌دهی و پیگیری زمان رفع مشکل
قطع و وصل پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و پیامک‌های مبتنی بر محتوا
سرویس دوزبانه IVR (پاسخگویی هوشمند) نیز خدمات زیر را برای مشترکین ارائه می‌دهد:
خدمات مالی (اعلام جزییات و پرداخت قبض پایان دوره و میان دوره، اطلاع از تعرفه ‏ها و …)
دریافت اطلاعات، فعالسازی و غیرفعالسازی سرویس‌های ویژه (اینترنت همراه، آوای انتظار، همراهان اول، پیامک تبلیغاتی، تماس بان و …)
دریافت خدمات غیرحضوری (قطع و وصل خط، دریافت PIN و PUK، دریافت ریز مکالمات، تغییر رمز عبور)
اطلاع از اینترنت همراه (نوترینو)، خرید بسته‏‌ها و اعلام مشکلات
شرکت در نظرسنجی و ارائه پیشنهادات و انتقادات
امکان شارژ TOP UP (مستقیم) بصورت دلخواه
خروج از لیست سیاه (ویژه مشترکین اعتباری)
همچنین بهتر است به‌جای این‌که با سامانه 195 رگولاتوری برای مطرح کردن انتقادات خود تماس بگیرید، مراتب را با مرکز تماس 9990 همراه اول در میان بگذارید. چرا که شکایات شما در نهایت به این مرکز خدمات منتقل خواهد شد و به این ترتیب می‌توانید با تماس مستقیم زودتر به نتیجه برسید.
انتهای پیام/



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

پرواز تهران_شیراز در بندر عباس نشست

تردد ناوگان حمل و نقل بار ممنوع شد

فرانسه پرواز هواپیمایی ماهان را ممنوع کرد

8 پرواز فرودگاه مهرآباد کنسل شد

جابجایی3.2میلیون مسافر با ناوگان عمومی در دور نخست سفرهای نوروزی

فعالیت شناورهای تفریحی در اروند و کارون تا اطلاع ثانوی ممنوع است

دریاچه کوه گل متفاوت از دیگر دریاچه‌ها

بسیج امکانات قرارگاه سازندگی‌ خاتم‌الانبیا برای امدادرسانی و نجات سیل‌زدگان

پروازهای فرودگاه مهرآباد لغو شده یا با تاخیر انجام می‌شود

هشدار وقوع سیل در 12 استان کشور در 3 روز آینده

ستاد فرماندهی سیلاب در تمامی استان‌های کشور فعال خواهد شد

شروع عملیات ساخت یک‌هزار واحد مسکونی در شهر جدید بینالود در سال 98

واحدهای مسکونی مهر پردیس تا پایان سال 98 تحویل می‌شوند

تشکیل ستاد بحران در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

ضرورت همکاری وزارتخانه‌های نیرو و نفت برای تکمیل مسکن‌های مهر پردیس

38 هکتار از فرودگاه گرگان زیر آب قرار دارد/ انجام 316 پرواز امدادی هلی‌کوپتر در فرودگاه گرگان

آب 60 روستای استان لرستان قطع شده است

خسارت 262 میلیارد ریالی به تاسیسات آبرسانی روستا‌ها

هشدار وقوع سیل در 12 استان کشور در سه روز آینده

آمادگی کامل سد دز برای مهار سیلاب‌های رودخانه/ خالی بودن 700 میلیون متر مکعب از سد دز

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بانک سینا
  • بانک پارسیان
  • بانک اقتصادنوین
  • بانک توسعه و تعاون
  • بانک گردشگری