روان‌سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان بانک و بیمه

روان‌سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - مدیرعامل بانک ملی ایران از روانسازی بیشتر خدمات مشتریان خبر داد و گفت: به زودی اختیارات بیشتری به ادارات امور داده می شود تا خدماتی مانند خرید دین و صدور ضمانتنامه ها بیش از پیش تسهیل شود.

به گزارش فصل تجارت به نقل از بانک ملی ایران، محمد رضا حسین زاده امروز در همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم واحدهای این بانک با بیان این که بوروکراسی های اداری نباید مانع از خدمت رسانی مطلوب به مشتریان شود، اظهار کرد: باید تا حد ممکن از اختیارات ارائه شده توسط بانک مرکزی و هیات مدیره بانک در شعب استفاده شده و سرعت ارائه خدمات به مشتریان افزایش یابد.
وی با اشاره به این که سرعت فعالیت ها در دنیای رقابتی امروز اهمیت وافری پیدا کرده است، ادامه داد: نمی توان مشتری را برای دریافت یک خدمت معطل کرد، در حالی که همه امکانات قانونی برای ارائه سریع آن خدمت وجود دارد.
حسین زاده با بیان این که عملکرد همه واحدهای بانک به صورت هفتگی در جلسه هیات مدیره بررسی می شود، گفت: هیات مدیره بانک مصمم است جایگاه مطلوب بانک ملی ایران در نظام بانکی را حفظ کند و از همه ظرفیت های قانونی برای برطرف کردن موانع استفاده خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: مدیران اهل ریسک و آشنا به قوانین و مقررات، مورد تایید هیات مدیره هستند و به آنها اختیاراتی برای فعالیت بیشتر در جهت بهبود امور و ایجاد رضایت در مشتریان داده خواهد شد.
حسین زاده با اشاره به این که اولویت امروز کشور، کمک به ایجاد اشتغال و افزایش تولید است، اظهار کرد: شعب در پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی را در اولویت قرار دهند، اما این تسهیلات باید به واحدهایی پرداخت شود که تولید مستمر دارند و با مشکل فروش تولید خود مواجه نیستند.
وی همچنین محصولات بانکداری الکتزونیک بانک ملی ایران را از پیشرفته ترین محصولات موجود در نظام بانکی خواند و گفت: سوپر محصولاتی مانند بام، بله و اپلیکیشن ٦٠، همواره مورد تحسین فعالان نظام بانکی و بانک مرکزی قرار گرفته اند، بنابراین باید از حداکثر توان موجود برای تبلیغ و استفاده از آنها بهره برد.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از افزایش سطوح اختیارات مدیران برای فروش اموال مازاد بانک خبر داد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه سرآمد است و روند وصول مطالبات معوق بانک نیز سرعت گرفته، به طوری که وضعیت بانک در این دو شاخص همواره رو به بهبود است.
وی از برگزاری دومین «ملی شو» در آینده نزدیک نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تازه ترین محصولات بانک ملی ایران به زودی رونمایی خواهد شد تا نشان دهد این بانک به یک نهاد مدرن، توانمند و پیشتاز تبدیل شده است.



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

پرداخت 2 هزار وام قرض الحسنه به خانواده های سیل زده شمال

خسارات قربانیان سیل در کمترین زمان ممکن پرداخت شود

تسهیلات بانکی باید به جای «دلالی» به «تولید» اختصاص یابد

بازدید روسای شعب استان های گلستان و مازندران بیمه ما از مناطق سیل زده

آمادگی بیمه پارسیان برای رسیدگی سریع به پرونده های بیمه‌گذاران آسیب دیده از سیل

ریسک اندک و بازده مناسب نمادهای تازه وارد، مشوقی برای سرمایه گذاران

افزایش 9500 واحدی شاخص بورس در هفته آخر اسفند 97

تخصیص 500 میلیون ریال کمک بلاعوض

آمادگی بیمه آسیا برای پرداخت خسارت سیل استان های گلستان و مازندران

در 3 ماهه اول سال شعار رونق تولید را محقق می‌کنیم

ملزومات رونق تولید؛ از برنامه صحیح تا مردِ عمل

حضور فعالانه کارکنان بانک رفاه در یاری رساندن به هموطنان سیل زده

حضور فعال بیمه آرمان در مناطق سیل زده شمالی

بیمه کوثر در کنار سیل زدگان گلستان از روز اول حادثه

تشکیل ستاد بحران بیمه دی در استان گلستان

اختصاص تسهیلات قرض ‌الحسنه برای باغداران و کشاورزان آسیب دیده

افزایش نرخ 10 ارز در اولین روز معاملاتی سال 98

نماگر تالار شیشه‌ای 13 درصد رشد کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لازمه رونق تولید، خروج سرمایه های مردم از بانک ها است!

مدیرعامل بانک ملت: در تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار خواهیم بست

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بانک سینا
  • بانک پارسیان
  • بانک اقتصادنوین
  • بانک توسعه و تعاون
  • بانک گردشگری