حسین زاده خبر داد: روان سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان ارتباطات و رسانه

حسین زاده خبر داد: روان سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - - || حسین زاده خبر داد: روان سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان مدیرعامل بانک ملی ایران از روان سازی بیشتر فعالیت های مورد انتظار مشتریان در این بانک خبر داد و گفت: به زودی اختیارات بیشتری به ادارات امور داده می شود تا خدماتی مانند خرید دین و صدور ضمانتنامه ها بیش از پیش تسهیل شود.
به گزارش فصل تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، دکتر محمد رضا حسین زاده امروز در همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم واحدهای این بانک با بیان این که بوروکراسی های اداری نباید مانع از خدمت رسانی مطلوب به مشتریان شود، اظهار کرد: باید تا حد ممکن از اختیارات ارائه شده توسط بانک مرکزی و هیات مدیره بانک در شعب استفاده شده و سرعت ارائه خدمات به مشتریان افزایش یابد.
وی با اشاره به این که سرعت فعالیت ها در دنیای رقابتی امروز اهمیت وافری پیدا کرده است، ادامه داد: نمی توان مشتری را برای دریافت یک خدمت معطل کرد، در حالی که همه امکانات قانونی برای ارائه سریع آن خدمت وجود دارد.
حسین زاده با بیان این که عملکرد همه واحدهای بانک به صورت هفتگی در جلسه هیات مدیره بررسی می شود، گفت: هیات مدیره بانک مصمم است جایگاه مطلوب بانک ملی ایران در نظام بانکی را حفظ کند و از همه ظرفیت های قانونی برای برطرف کردن موانع استفاده خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: مدیران اهل ریسک و آشنا به قوانین و مقررات، مورد تایید هیات مدیره هستند و به آنها اختیاراتی برای فعالیت بیشتر در جهت بهبود امور و ایجاد رضایت در مشتریان داده خواهد شد.
حسین زاده با اشاره به این که اولویت امروز کشور، کمک به ایجاد اشتغال و افزایش تولید است، اظهار کرد: شعب در پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی را در اولویت قرار دهند، اما این تسهیلات باید به واحدهایی پرداخت شود که تولید مستمر دارند و با مشکل فروش تولید خود مواجه نیستند.
وی همچنین محصولات بانکداری الکتزونیک بانک ملی ایران را از پیشرفته ترین محصولات موجود در نظام بانکی خواند و گفت: سوپر محصولاتی مانند بام، بله و اپلیکیشن ٦٠، همواره مورد تحسین فعالان نظام بانکی و بانک مرکزی قرار گرفته اند، بنابراین باید از حداکثر توان موجود برای تبلیغ و استفاده از آنها بهره برد.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از افزایش سطوح اختیارات مدیران برای فروش اموال مازاد بانک خبر داد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه سرآمد است و روند وصول مطالبات معوق بانک نیز سرعت گرفته، به طوری که وضعیت بانک در این دو شاخص همواره رو به بهبود است.
وی از برگزاری دومین «ملی شو» در آینده نزدیک نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تازه ترین محصولات بانک ملی ایران به زودی رونمایی خواهد شد تا نشان دهد این بانک به یک نهاد مدرن، توانمند و پیشتاز تبدیل شده است.



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

امکان رسمی کردن کانال ها در پیام‌رسان بومی آی گپ+ شرایط دریافت تیک آبی

ارتقای 20 رتبه‌ای دولت الکترونیک/ توسعه 250 هزار اپلیکیشن

همچنان 55.9 درصد مردم عضو تلگرام هستند

خبرنگاران 20کشور جهان اسفندماه روادید مطبوعاتی دریافت‌کردند

واکنش تهران به ادعاهای صهیونیست‌ها در مورد هک تلفن برخی مقامات این رژیم

هوش مصنوعی چین دنیا را خواهد بلعید!

شرایط رومینگ پروازی اپراتورها را بخوانید

نهضت ملی شدن فناوری اطلاعات اعلام موجودیت کرد

پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو

آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز

بانک ملی ایران رکورد خود را شکست

کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران

دسترسی به نسخه IOS تقویم دیجیتال سال 1398 بانک ملی ایران

چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد

افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی بانک صادرات ایران ثبت نهایی شد

غیرفعال کردن سرویس ارزش‌افزوده برای سیم‌کارت‌های جدید

تماس تلفن ثابت به ثابت در کشور روز اول عید رایگان است

سرویس‌های ارزش‌افزوده از روی تمامی سیم‌کارت‌های صفر حذف شد

آیفون اطلاعات حساس کاربران را به نفع فیس بوک سرقت می‌کند

در سال 97 بر جهان فناوری چه گذشت؟

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بانک سینا
  • بانک پارسیان
  • بانک اقتصادنوین
  • بانک توسعه و تعاون
  • بانک گردشگری