حسین زاده خبر داد: روان سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان ارتباطات و رسانه

حسین زاده خبر داد: روان سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - - || حسین زاده خبر داد: روان سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان مدیرعامل بانک ملی ایران از روان سازی بیشتر فعالیت های مورد انتظار مشتریان در این بانک خبر داد و گفت: به زودی اختیارات بیشتری به ادارات امور داده می شود تا خدماتی مانند خرید دین و صدور ضمانتنامه ها بیش از پیش تسهیل شود.
به گزارش فصل تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، دکتر محمد رضا حسین زاده امروز در همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم واحدهای این بانک با بیان این که بوروکراسی های اداری نباید مانع از خدمت رسانی مطلوب به مشتریان شود، اظهار کرد: باید تا حد ممکن از اختیارات ارائه شده توسط بانک مرکزی و هیات مدیره بانک در شعب استفاده شده و سرعت ارائه خدمات به مشتریان افزایش یابد.
وی با اشاره به این که سرعت فعالیت ها در دنیای رقابتی امروز اهمیت وافری پیدا کرده است، ادامه داد: نمی توان مشتری را برای دریافت یک خدمت معطل کرد، در حالی که همه امکانات قانونی برای ارائه سریع آن خدمت وجود دارد.
حسین زاده با بیان این که عملکرد همه واحدهای بانک به صورت هفتگی در جلسه هیات مدیره بررسی می شود، گفت: هیات مدیره بانک مصمم است جایگاه مطلوب بانک ملی ایران در نظام بانکی را حفظ کند و از همه ظرفیت های قانونی برای برطرف کردن موانع استفاده خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: مدیران اهل ریسک و آشنا به قوانین و مقررات، مورد تایید هیات مدیره هستند و به آنها اختیاراتی برای فعالیت بیشتر در جهت بهبود امور و ایجاد رضایت در مشتریان داده خواهد شد.
حسین زاده با اشاره به این که اولویت امروز کشور، کمک به ایجاد اشتغال و افزایش تولید است، اظهار کرد: شعب در پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی را در اولویت قرار دهند، اما این تسهیلات باید به واحدهایی پرداخت شود که تولید مستمر دارند و با مشکل فروش تولید خود مواجه نیستند.
وی همچنین محصولات بانکداری الکتزونیک بانک ملی ایران را از پیشرفته ترین محصولات موجود در نظام بانکی خواند و گفت: سوپر محصولاتی مانند بام، بله و اپلیکیشن ٦٠، همواره مورد تحسین فعالان نظام بانکی و بانک مرکزی قرار گرفته اند، بنابراین باید از حداکثر توان موجود برای تبلیغ و استفاده از آنها بهره برد.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از افزایش سطوح اختیارات مدیران برای فروش اموال مازاد بانک خبر داد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه سرآمد است و روند وصول مطالبات معوق بانک نیز سرعت گرفته، به طوری که وضعیت بانک در این دو شاخص همواره رو به بهبود است.
وی از برگزاری دومین «ملی شو» در آینده نزدیک نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تازه ترین محصولات بانک ملی ایران به زودی رونمایی خواهد شد تا نشان دهد این بانک به یک نهاد مدرن، توانمند و پیشتاز تبدیل شده است.



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

"شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

روزنامه لیبراسیون: اجلاس داووس، چهارمین انقلاب صنعتی و رشد افسار گسیخته و خطرناک نابرابری اقتصادی در جهان

سرپرست روابط عمومی استانداری اصفهان منصوب شد

انتخابات هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد

از پیام رسان‌های داخلی ناامید نشده‌ایم/ هیچ شبکه اجتماعی ارجحیت ترافیک ندارد

رزمایش قطع اینترنت در شبکه پرداخت، دستور مکتوبی که بی‌اساس اعلام شد

افزایش 60 درصدی تعداد تراکنش‌های درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران

مروری بر سرویس‌های شمارنده (tracker) خارجی

گوگل و فیس بوک برای لابی با دولت آمریکا میلیونی هزینه می‌کنند

وصله‌های اپل برای آیفون و هوم پد

علت افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی از زبان وزیر ارتباطات

فیلترینگ تلگرام به پیام‌رسان‌های داخلی ضربه زد

فیلترینگ راه مناسب ارتقای پیام‌رسان‌های داخلی نیست

شهردار قم مطرح کرد: لزوم فعالیت هماهنگ روابط عمومی‌های شهرداری در سطح شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم: روابط عمومی زبان صادق برای انعکاس خدمات مدیریت شهری باشد

مسئولیت اجتماعی را جدی بگیریم

تقدیر ویژه وزارت کشور از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد

هواوی به کسی باج نمی‌دهد!

داستان رزمایش قطع اینترنت چیست؟

واتس‌اپ مختل شد

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بانک سینا
  • بانک گردشگری
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت
  • بانک سپه
  • بانک آینده
  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت