آنچه باید بدانیم!/ بازدیدها و گردش‌های علمی ارتباطات و رسانه

آنچه باید بدانیم!/ بازدیدها و گردش‌های علمی

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - - || بازدید از کارخانه‌ها، آسمان نماها، موزه‌ها، نمایشگاه ها، باغ وحش، پارک‌های علمی و نظایر آنها از جمله مواردی است که باعث عمومی شدن علوم و فنون نزد اقشار گوناگون جامعه می‌شود.
در این مورد، هر چقدر روابط عمومی مراکزی که مورد بازدید قرار می‌گیرند، فعال‌تر و از لحاظ علمی صحیح تر عمل کند، تأثیر پذیری و یادگیری بازدید کنندگان بهتر خواهد بود.



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

"شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

روزنامه لیبراسیون: اجلاس داووس، چهارمین انقلاب صنعتی و رشد افسار گسیخته و خطرناک نابرابری اقتصادی در جهان

سرپرست روابط عمومی استانداری اصفهان منصوب شد

انتخابات هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد

از پیام رسان‌های داخلی ناامید نشده‌ایم/ هیچ شبکه اجتماعی ارجحیت ترافیک ندارد

رزمایش قطع اینترنت در شبکه پرداخت، دستور مکتوبی که بی‌اساس اعلام شد

افزایش 60 درصدی تعداد تراکنش‌های درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران

مروری بر سرویس‌های شمارنده (tracker) خارجی

گوگل و فیس بوک برای لابی با دولت آمریکا میلیونی هزینه می‌کنند

وصله‌های اپل برای آیفون و هوم پد

علت افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی از زبان وزیر ارتباطات

فیلترینگ تلگرام به پیام‌رسان‌های داخلی ضربه زد

فیلترینگ راه مناسب ارتقای پیام‌رسان‌های داخلی نیست

شهردار قم مطرح کرد: لزوم فعالیت هماهنگ روابط عمومی‌های شهرداری در سطح شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم: روابط عمومی زبان صادق برای انعکاس خدمات مدیریت شهری باشد

مسئولیت اجتماعی را جدی بگیریم

تقدیر ویژه وزارت کشور از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد

هواوی به کسی باج نمی‌دهد!

داستان رزمایش قطع اینترنت چیست؟

واتس‌اپ مختل شد

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بانک سینا
  • بانک گردشگری
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت
  • بانک سپه
  • بانک آینده
  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت