اله قلی زاده:اجرای کامل پروژه آزادراه تهران-شمال 14 هزار میلیارد تومان بودجه می‌خواهد گفتگو

اله قلی زاده:اجرای کامل پروژه آزادراه تهران-شمال 14 هزار میلیارد تومان بودجه می‌خواهد

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: برای اجرای کامل پروژه آزادراه تهران-شمال به 12 تا 14 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که 80 درصد از این میزان اعتبار برای اجرای دو قطعه دوم و سوم هزینه می شود.

قلی اله‌قلی زاده عضو کمیسیون عمران مجلس ، با اشاره به روند اجرای طرح آزادراه تهران-شمال ، گفت: دولت در شرایط کنونی عملا مسئولیت اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال را بر گردن بنیاد مستضعفان انداخته است.


اعتبار 3 میلیاردی طرح آزادراه تهران- شمال در لایحه بودجه سال 98
نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه در لایحه بودجه سال 98 ، برای اجرای طرح آزادراه تهران- شمال حدود 3 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده، که این اعتبار قطعا محدود و کم است.
قطعه یک آزادراه تهران-شمال تا 6 ماهه سال آینده افتتاح می شود
در شرایط کنونی قطعه چهار آزادراه تهران-شمال مورد بهره برداری قرار گرفته و امروز استفاده می شود، از طرف دیگر قطعه یک این پروژه نیز بر اساس گزارش مسئولان بنیاد مستضعفان تا 6 ماهه سال آینده افتتاح می شود
وی گفت: در شرایط کنونی قطعه چهار آزادراه تهران-شمال مورد بهره برداری قرار گرفته و امروز استفاده می شود، از طرف دیگر قطعه یک این پروژه نیز بر اساس گزارش مسئولان بنیاد مستضعفان در سال آینده افتتاح می شود.
اجرای کامل پروژه آزادراه تهران-شمال 14 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد
اله ‌قلی زاده با بیان اینکه قطعه دوم و سوم آزادراه تهران- شمال پرهزینه ترین بخش های این پروژه محسوب می شود، ادامه داد: بر اساس توضیحات سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان برای اجرای کامل این پروژه به 12 تا 14 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که 80 درصد از این میزان اعتبار برای اجرای دو قطعه دوم و سوم هزینه می شود.
این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: بخش اعظمی از قطعات دوم و سوم آزادراه تهران-شمال، پل و تونل بوده و این مسئله کار را برای اجرای و اتمام کامل پروژه ساخت کرده است.
دولت اراده‌ای برای تکمیل آزادراه تهران شمال ندارد/ بنیاد مستضعفان نباشد، عملیات عمرانی آزادراه متوقف می شود
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر بنیاد مستضعفان سرمایه لازم را برای اجرای آزادراه تهران-شمال اختصاص دهد، می توانیم به اتمام و بهره برداری آن امید داشته باشیم در غیر این صورت این پروژه مانند شرایط کنونی باقی می ماند، زیرا دولت اراده ای برای حمایت از این پروژه ندارد./
پایان پیام



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تخطی از سرعت مطمئنه عامل 26 درصد تصادفات

استقرار پرونده الکترونیک سلامت تا پایان بهار

ضعف ساختار تولید از مهمترین مشکلات ایران

یک اقتصاددان مطرح کرد؛ «رونق تولید»؛ شغل بیشتر، تورم کمتر...

کارشناس مسائل اقتصادی: برای تحقق شعارسال باید به قدرت بازدارنده اقتصادی دست یابیم

رونق تولید خنثی کننده تحریم ها

رونق تولید راه نجات کشور

رئیس اتاق بازرگانی تهران خواستار شد؛ دولت در سال "رونق تولید" مشوق های صادراتی را افزایش دهد!

لزوم ایجادپیوستگی در حلقه های زنجیره تولید

تکیه بر توان داخلی رمز موفقیت کشور

موسوی لارگانی: تحقق "رونق تولید"؛ ایستادگی در مقابل واردکنندگان سودجوست

بخش عمده اتلاف منابع مربوط به سوء مدیریت

پژوهشگر تاریخ معاصر: فدائیان اسلام سدهای پیش روی صنعت نفت را درهم شکستند

پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال 1398

جلوگیری از بروز حادثه رانندگی با رعایت قوانین

اتفاقات اقتصادی سال 97 در کشور خوشایندنبود

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی: مصوبه راهبردها و اقدامات فرهنگی حمایت از کالای ایرانی؛ راهگشای مسیری مستند برای پیگیری توسط دستگاه های نظارتی

پرش 2700 واحدی شاخص کل بورس

افزایش 36.5 درصدی حقوق کارگران

افزایش ظرفیت در حمل و نقل ریلی

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بانک سینا
  • بانک پارسیان
  • بانک اقتصادنوین
  • بانک توسعه و تعاون
  • بانک گردشگری