تزریق هیجان به مرسدس بنز 300 SL مدل 1955 خودرو

تزریق هیجان به مرسدس بنز 300 SL مدل 1955

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - وبسایت دیجیاتو - محمد سعید چاوشی: تغییر و تیونینگ خودروهای همواره از مباحثی بوده که موافقان و مخالفان زیادی را با خود به همراه داشته است. عده ای تغییرات به وجود آمده در خودروها را به فال نیک گرفته و معتقد اند که این تغییرات زمینه بهتر شدن خودروها را فراهم می کند و عده نیز معتقد اند نباید احتمال کاهش کیفیت و کارایی خودروها را نادیده گرفت و به همان اندازه که تیونینگ و تغییرات به وجود آمده در خودروها می تواند آن ها را بهبود دهد به همان میزان نیز می تواند سبب کاهش کارایی و بهره وری عمومی آن ها شود.
به هر حال با تمامی این تفاسیر ما اینجا قصد داریم یک 300 SL تیونینگ شده مدل 1955را به شما معرفی کنیم.

300 SL مذکور بسیار خاص بوده و این واقعیت نیز که این خودرو تنها یکی از 11 خودرو از این سری می باشد که توسط AMG دست خوش تغییر شده است ارزش آن را چندین برابر می کند. اسم AMG آنقدر شناخته شده است که لازم نیست بگوییم وقتی کنار مرسدس می نشیند چه تفاوت هایی را با مدل های استاندارد این شرکت ایجاد می کند.

300 SL یکی از دو مدل 300 SL Gullwings با فرمان سمت راست است که از پیشرانه خورجینی 8 سیلندر 6 لیتری با کد M119 بهره می برد. وظیفه انتقال قدرت موتور این خودرو این روزها بر عهده یک جعبه دنده 4 سرعته خودکار است.

هدف تیونینگ کننده این خودرو تنها افزایش قدرت موتور آن نبوده است. به طور معمول اگر شما پشت یک 300 SL بنشینید تنها به دنبال یک موتور قوی در این خودرو نخواهید بود و بیشتر کلاسیک بودن خودرو است که شما را جذب خود خواهد کرد.

این دسته از خودروهای قدیمی عموما در دسته بندی بهترین خودروهای کلاسیک جهان قرار گرفته و مالکان آن ها بیشتر به دنبال همراهی حس اسپرت و کلاسیک در آن ها هستند. تغییرات به وجود آمده در این خودرو تنها در بخش پیشرانه نبوده و ظاهر آن نیز دستخوش تغییراتی شده است.

می توان ادعا کرد درون 300 SL بیشترین تغییر را به خود دیده است، صندلی های خودرو جایگزین شده اند. البته لازم به ذکر است صندلی های اصلی و قدیمی 300 SL که قرمز رنگ بوده و از طرح تارتان نیز برخوردار اند کاملا سالم بوده و بدون وارد شدن آسیب خاصی در محل امنی نگه داری می شوند.

تغییرات اعمال شده بر روی 300 SL در سال 2000 در ژاپن توسط مالک جدید آن اعمال شده است. هرچند خودروی مذکور فروشی نیست اما با توجه به صندلی های خاص و دفترچه راهنمای آن که پروسه ایجاد تغییرات بر روی خودرو را به طور کامل شرح داده می توان این ادعا را مطرح کرد که برچسب قیمتی بین 1,231,810 تا 1,459,920 دلار برای این خودرو در حراجی ها کاملا معقول است.



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

با 50 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؛ در قلمرو بازنشستگان!

کارشناسان آذکرون توسط ایساکو آموزش دیدند

نگاهی به جذاب‌ترین خودرو‌های پاریس هیلتون

با هیوندای پالیسید 2020 آشنا شوید؛ رنسانس کره‌ای!

حباب قیمت های بازار شکسته خواهد شد

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا اعلام کرد فروش فوری محصولات سایپا از پس فردا

قیمت نهایی پژو 207 صندوقدار اتومات تعیین شد

اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا درخصوص قیمت خودروها

با تولید میانگین 2062 دستگاه خودرو در روز ؛ 45 درصد رشد تولید سایپا نسبت به هفته گذشته

با بهترین هاچ‌بک‌های 2019 آشنا شوید

روزانه بیش از 1500 دستگاه خودرو به مشتریان تحویل می دهیم

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا: سرفصل اقتصادی بیانیه گام دوم انقلاب، راهبرد ما در صنعت خودرو و گروه خودروسازی سایپا خواهد بود

پیکاپ‌های ایرانی و آمریکایی؛ جدالِ نابرابر!

پیام تسلیت مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در زاهدان

پیام تسلیت مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پی شهادت جمعی از پاسداران غیور وطن در زاهدان

پیام تسلیت مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پی حادثه تروریستی و شهادت جمعی از پاسداران غیور وطن

سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند

آپشن‌هایی بسیار گران برای افراد بسیار ثروتمند!

تولید خودرو درگروه سایپا به بیش از 2000 دستگاه رسید

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا منصوب شد

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بانک سینا
  • بانک اقتصادنوین
  • بانک گردشگری
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت
  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل تجارت