آموزش استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای برند تبلیغات

آموزش استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای برند

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - یکی از مؤثرترین روش های در حوزه معرفی و فروش محصولات روش تبلیغاتی کلامی یا WOM است. این نوع تبلیغات در تمام رده های سنی از نوجوانان تا افراد مسن از دسته عوامل تأثیرگذار در تسریع فروش محصول محسوب می شود.
روش های بسیار زیادی برای موفقیت این نوع تبلیغات وجود دارد که از تکنیک های متفاوتی در آن استفاده می شود، اما با قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و پیدایش افراد تأثیرگذار در آن با نام اینفلوئنسر یا اینستاگرامر، عملا ابزار جدیدی در این حوزه ایجاد شده است تا بتوانیم به تبلیغات کلامی بپردازیم.
اینفلوئنسر Influencer در لغت به معنای تأثیرگذار است و در حوزه بازاریابی به معنای افرادی هستند که کلام آنها در بین جامعه هدف مشخصی (فالوورهایش) از قدرت نفوذ بالایی برخوردار است.
با توجه به صحبتی که شد، به عنوان اولین نکته، در استفاده از اینفلوئنسر حتما به مخاطبان و فالوورهای وی دقت داشته باشید که فالوورهای آنان جزو مخاطبان کمپین بازاریابی یا کمپین تبلیغاتی شما باشند.
دومین نکته در هنگام استفاده از اینفلوئنسر، توانایی و قدرت نفوذ آن در بین هوادارانش است، یعنی تا چه حد بتواند ایجاد مشتریان بالقوه کند تا در این مرحله با یک نیاز سنجی ساده بتوان این افراد را به مشتریان بالفعل تبدیل کرد.
سومین نکته قابلیت اینفلوئنسر در ایجاد ارزش افزوده برای برند است. یک اینفلوئنسر واقعی باید به طور طبیعی ایجاد ارزش افزوده برای برند ایجاد کند، در غیر این صورت یکی از اصولی ترین نکات تبلیغات کلامی رعایت نشده است. زیرا اولین کاری که یک تبلیغ کننده برند در تبلیغات برند می کند ایجاد یک ترغیب در مخاطب برای خرید محصول است.
اما هرچند استفاده از اینفلوئنسر در تبلیغات ایران با رشد فزاینده ای روبه رو بوده است متأسفانه هیچ گونه آموزش یا تکنیکی در انتخاب آنها برای برندها مورد استفاده قرار نگرفته است.
هیچ کس از یک اینفلوئنسر توقع ایجاد یک کمپین دیجیتال یا طراحی تبلیغ مؤثر را ندارد، ولی از برند و صاحبان برند توقع می رود که حتما در کنار انتخاب اینفلوئنسر یک مشاور و طراح کمپین تبلیغاتی داشته باشند.
حتما در نظر داشته باشید تخصص یک اینفلوئنسر در کسب هوادار است، ولی تخصص مشاور بازاریابی حفظ هویت و شأن برند و تبدیل بالای نرخ تبلیغات به فروش است.
منبع: imarketor



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

5 اکانت برتر توییتر در زمینه بازاریابی

6مثال عالی از بازاریابی مباحثه ای

7 راه طلایی کسب درآمد از اینترنت

وقتی ویدئو حرف اول را می زند / 5 قانون جدید موفقیت در بازاریابی ویدئویی

9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام

25 نکته مهم درخصوص گوگل داکس که هر بازاریابی باید بداند

بزرگترین اشتباهات در بازاریابی محتوایی کدامند؟

3 تغییر اساسی در دنیای بازاریابی محتوایی

جذب مشتریان جدید توسط فاکتورهای خارج از سایت

5 نمونه از بهترین سازندگان وب سایت

17 کمپین تبلیغاتی و ویدئو بازاریابی که از تماشای آنها لذت خواهید برد

اجرای بازاریابی محتوا به صورت فعالیت گروهی و افزایش تأثیر آن

نگاهی به نکات مهم بازاریابی در سال 2018 / برترین توصیه های بازاریابی شبکه های اجتماعی

تمرکز بر تأثیرگذار نامناسب؛ مشکل اصلی بازاریابی تأثیرگذار

ارزش شهرت و اعتبار شما چقدر است

5 راهکار برای افزایش مشتریان مان در دنیای تجارت آنلاین

برندسازی شخصی با یک روش طلایی / 6 گام برای تولید پادکست شخصی خود

7 افزونه کروم که هر بازاریاب دیجیتال باید بشناسد

شیوه های برندسازی برای خود به عنوان یک سخنران حرفه ای

7 رویه فروش که به شما کمک می کند در صنعت خود غالب باشید

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بانک سینا
  • بانک اقتصادنوین
  • بانک گردشگری
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت
  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل تجارت