آموزش استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای برند تبلیغات

آموزش استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای برند

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - یکی از مؤثرترین روش های در حوزه معرفی و فروش محصولات روش تبلیغاتی کلامی یا WOM است. این نوع تبلیغات در تمام رده های سنی از نوجوانان تا افراد مسن از دسته عوامل تأثیرگذار در تسریع فروش محصول محسوب می شود.
روش های بسیار زیادی برای موفقیت این نوع تبلیغات وجود دارد که از تکنیک های متفاوتی در آن استفاده می شود، اما با قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و پیدایش افراد تأثیرگذار در آن با نام اینفلوئنسر یا اینستاگرامر، عملا ابزار جدیدی در این حوزه ایجاد شده است تا بتوانیم به تبلیغات کلامی بپردازیم.
اینفلوئنسر Influencer در لغت به معنای تأثیرگذار است و در حوزه بازاریابی به معنای افرادی هستند که کلام آنها در بین جامعه هدف مشخصی (فالوورهایش) از قدرت نفوذ بالایی برخوردار است.
با توجه به صحبتی که شد، به عنوان اولین نکته، در استفاده از اینفلوئنسر حتما به مخاطبان و فالوورهای وی دقت داشته باشید که فالوورهای آنان جزو مخاطبان کمپین بازاریابی یا کمپین تبلیغاتی شما باشند.
دومین نکته در هنگام استفاده از اینفلوئنسر، توانایی و قدرت نفوذ آن در بین هوادارانش است، یعنی تا چه حد بتواند ایجاد مشتریان بالقوه کند تا در این مرحله با یک نیاز سنجی ساده بتوان این افراد را به مشتریان بالفعل تبدیل کرد.
سومین نکته قابلیت اینفلوئنسر در ایجاد ارزش افزوده برای برند است. یک اینفلوئنسر واقعی باید به طور طبیعی ایجاد ارزش افزوده برای برند ایجاد کند، در غیر این صورت یکی از اصولی ترین نکات تبلیغات کلامی رعایت نشده است. زیرا اولین کاری که یک تبلیغ کننده برند در تبلیغات برند می کند ایجاد یک ترغیب در مخاطب برای خرید محصول است.
اما هرچند استفاده از اینفلوئنسر در تبلیغات ایران با رشد فزاینده ای روبه رو بوده است متأسفانه هیچ گونه آموزش یا تکنیکی در انتخاب آنها برای برندها مورد استفاده قرار نگرفته است.
هیچ کس از یک اینفلوئنسر توقع ایجاد یک کمپین دیجیتال یا طراحی تبلیغ مؤثر را ندارد، ولی از برند و صاحبان برند توقع می رود که حتما در کنار انتخاب اینفلوئنسر یک مشاور و طراح کمپین تبلیغاتی داشته باشند.
حتما در نظر داشته باشید تخصص یک اینفلوئنسر در کسب هوادار است، ولی تخصص مشاور بازاریابی حفظ هویت و شأن برند و تبدیل بالای نرخ تبلیغات به فروش است.
منبع: imarketor

ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

فروش واقعی

همه آنچه در مورد شناخت مخاطب هدف باید بدانیم

شرکت شما چه رنگی است / از قدرت رنگ ها در برندسازی و تبلیغات بهره بگیرید

کاربران موبایلی، چه نوع محتوایی را می‌پسندند؟

5 علت اصلی از دست دادن مشتری

6 ابزار ضروری برای بازاریابی در کسب وکارهای کوچک/ وقتی تکنولوژی به کمک بازاریاب ها می آید

بهترین روش برای کاشت بذر

حوزه نوظهور بازاریابی محتوا و 5 تغییر ضروری برای برندها

بازاریابی موبایل محور برای کسب وکارهای کوچک

4 ایده برای بازاریابی ویدئویی

تعریفی جدید

شبکه اجتماعی قوی/ خصیصه مشترک همه مدیران موفق

اعتمادسازی در دنیای سرشار از اخبار دروغین

خطرناک ترین کلمه

بلاک چین در حوزه بازاریابی چه کاربردهایی خواهد داشت

از نتفیلیکس گرفته تا جنگ ستارگان و بی بی سی / برندهای بزرگ چگونه در حوزه روابط عمومی موفق ظاهر می شوند؟

چیز‌هایی که بازاریابان باید در مورد نسل Z بدانند

خلاقیت در تبلیغات/ چالش خلاقانه - طراحی طنازانه

5 اصل اولیه برندسازی شخصی

ابزار تبلیغات

در مورد طراحی لوگو چه می‌دانید؟

ویدئوی خون آشام

بهترین استراتژی شبکه های اجتماعی در سال 2018

چرا اپل در شبکه های اجتماعی فعال نیست

آینده «بازاریابی محتوا»، تحت تاثیر این 5 مورد

ادعای خون آشام

اینفوگرافی: 5 راه ارتقای کسب و کار با استفاده از اینستاگرام

گام‌های بریان تریسی در یک چرخه فروش

تکراری تا چه اندازه تکراری است؟

درس هایی مهم برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی با اثرگذاری مناسب / 6 درس از مشاهیر تبلیغات

4 روش برای اصلاح عادات مربوط به بررسی ایمیل ها

تغییرات سئو تحت تأثیر هوش مصنوعی

خوب و افتضاح

افزایش فروش با بهره گیری از روش های جدید پرداخت

7 نشانه که برندتان دیگر در مرکز قرار توجه ندارد

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • کانال رسمی سایت فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت
  • معرفی کسب و کار و تبلیغ محصولات
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت