آموزش استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای برند تبلیغات

آموزش استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای برند

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - یکی از مؤثرترین روش های در حوزه معرفی و فروش محصولات روش تبلیغاتی کلامی یا WOM است. این نوع تبلیغات در تمام رده های سنی از نوجوانان تا افراد مسن از دسته عوامل تأثیرگذار در تسریع فروش محصول محسوب می شود.
روش های بسیار زیادی برای موفقیت این نوع تبلیغات وجود دارد که از تکنیک های متفاوتی در آن استفاده می شود، اما با قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و پیدایش افراد تأثیرگذار در آن با نام اینفلوئنسر یا اینستاگرامر، عملا ابزار جدیدی در این حوزه ایجاد شده است تا بتوانیم به تبلیغات کلامی بپردازیم.
اینفلوئنسر Influencer در لغت به معنای تأثیرگذار است و در حوزه بازاریابی به معنای افرادی هستند که کلام آنها در بین جامعه هدف مشخصی (فالوورهایش) از قدرت نفوذ بالایی برخوردار است.
با توجه به صحبتی که شد، به عنوان اولین نکته، در استفاده از اینفلوئنسر حتما به مخاطبان و فالوورهای وی دقت داشته باشید که فالوورهای آنان جزو مخاطبان کمپین بازاریابی یا کمپین تبلیغاتی شما باشند.
دومین نکته در هنگام استفاده از اینفلوئنسر، توانایی و قدرت نفوذ آن در بین هوادارانش است، یعنی تا چه حد بتواند ایجاد مشتریان بالقوه کند تا در این مرحله با یک نیاز سنجی ساده بتوان این افراد را به مشتریان بالفعل تبدیل کرد.
سومین نکته قابلیت اینفلوئنسر در ایجاد ارزش افزوده برای برند است. یک اینفلوئنسر واقعی باید به طور طبیعی ایجاد ارزش افزوده برای برند ایجاد کند، در غیر این صورت یکی از اصولی ترین نکات تبلیغات کلامی رعایت نشده است. زیرا اولین کاری که یک تبلیغ کننده برند در تبلیغات برند می کند ایجاد یک ترغیب در مخاطب برای خرید محصول است.
اما هرچند استفاده از اینفلوئنسر در تبلیغات ایران با رشد فزاینده ای روبه رو بوده است متأسفانه هیچ گونه آموزش یا تکنیکی در انتخاب آنها برای برندها مورد استفاده قرار نگرفته است.
هیچ کس از یک اینفلوئنسر توقع ایجاد یک کمپین دیجیتال یا طراحی تبلیغ مؤثر را ندارد، ولی از برند و صاحبان برند توقع می رود که حتما در کنار انتخاب اینفلوئنسر یک مشاور و طراح کمپین تبلیغاتی داشته باشند.
حتما در نظر داشته باشید تخصص یک اینفلوئنسر در کسب هوادار است، ولی تخصص مشاور بازاریابی حفظ هویت و شأن برند و تبدیل بالای نرخ تبلیغات به فروش است.
منبع: imarketor


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 اشتباه نویسندگان تازه کار در زمینه تولید محتوا

5 روش اثبات شده برای افزایش مخاطب در شبکه اجتماعی اینستاگرام

3 راه وفادارسازی مشتریان

4راهکار برای افزایش سرعت سایت و جایگاه برندمان در گوگل

چگونه با نسل جدید تعامل بازاریابی موفق داشته باشیم / الفبای ارتباط با نسل جوان

پیشگام شدن در بازارهای جهانی

چگونه مراسم معرفی محصول جدید برندمان را مدیریت کنیم؟

8 نکته کاربردی برای بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

اجزای طرح بازاریابی ویژه یک استراتژی نفوذ در بازار انبوه

چگونه روبات های چت را به سلاح مخفی برندمان در مناسبت ها تبدیل کنیم؟

توصیه هایی برای بازیابی کسب و کارهای کوچک از فاجعه

2 واژه برای دستیابی به مشتریان بیشتر

موفقیت نهایی طرح های بازاریابی استراتژیک شرکت های پیشگام

کارایی بازاریابی ایمیلی نسبت به رسانه های اجتماعی

چگونه تصاویر برندمان را طبیعی ویرایش کنیم؟ / 5 توصیه برای ویرایش سلفی های برندمان

عوامل تعیین کننده موفقیت شرکت های پیشگام و شرکت های پیرو

11 ایده برای افزایش فروش و سطح آگاهی افراد نسبت به برند شما

6 راهکار جهت ایجاد بهترین برنامه بازاریابی

نحوه نوشتن ایمیل سرد و تغییر روند فروش

4 نکته مهم در مورد اینستاگرام که نوجوان ها بهتر از برندها آن را می دانند

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل تجارت
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت
  • اولین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز