شروع تبلیغات موبایلی متقاعد کننده تبلیغات

شروع تبلیغات موبایلی متقاعد کننده

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - شروع تبلیغات موبایلی برای صاحبان کسب وکار یک فرصت خوب است تا این امکان جدید تکنولوژیک را امتحان کنند. به خصوص که امروزه این مدل بسیار مقرون به صرفه است. در چندسال اخیر بر اساس تحقیقات انجام شده، نصف صاحبان کسب وکار مایل بوده اند تبلیغات موبایلی را انجام دهند.
چگونه می توان فهمید که تبلیغات موبایلی چگونه می تواند به کسب وکار ما سود برساند و آن را متحول کند.
برای شروع این پنج توصیه را می توانید در نظر بگیرید.
1- تشخیص بدهید مشتریان شما کجا هستند
اغلب شبکه های موبایلی این امکان را به شما می دهند که به مکان واقعی مخاطب دسترسی بگیرید. به این ترتیب می توانید مخاطبان را تعیین کنید در کدام محدوده جغرافیایی تبلیغات شما را دریافت کنند.
تبلیغات موبایلی در بین انواع تبلیغات بیشترین بازگشت سرمایه را برای کسب وکارهایی که می توانند به مخاطبان در همه جا سرویس بدهند داشته است.
یک طراح جواهر که می تواند هر جایی ارسال داشته باشد، یا یک متل نزدیک یک مکان توریستی می توانند مورد خوبی برای تبلیغات موبایلی باشند. اما به فرض کسی که خدمات ماساژ ارائه می دهد، به مشتریان محلی خودش وابسته است و پول را در جای دیگری خرج کند.
2- نقطه تبدیل خودت را تعیین کن
وقتی شما یک تبلیغات موبایلی راه می اندازید تنها نمی خواهید به مشتریان خود حضورتان را اعلام کنید، بلکه می خواهید بگویید برای خرید بیایند. مردم چه کاری می توانند در موبایل خود انجام دهند که به شما کمک کنند. کاربران می توانند به شما ایمیل بزنند، اطلاعات تماس خود را از طریق فرم آنلاین به شما بفرستند، با شما قرار ملاقات بگذارند، شما را در شبکه اجتماعی دنبال کنند، برای خبرنامه ایمیلی شما عضو شوند یا به سادگی از شما به صورت آنلاین خرید کنند. این کارها «نقاط تبدیل» قابل اندازه گیری هستند.
بررسی مقدار تبدیل شما (حاصل تقسیم بازدیدکنندگان سایت بر کسانی که عکس العمل نشان می دهند) نشان می دهد کدام تبلیغ موبایلی مؤثرتر بوده است.
3- یک صفحه فرود موبایلی درست کنید
ممکن است وب سایت شما حتی اگر سازگار با موبایل باشد نیز برای تبلیغات موبایلی شما مناسب نباشد. شما باید یک صفحه فرود مخصوص موبایل طراحی کنید تا بازدید کنندگان موبایلی شما را به مشتری تبدیل کند. صفحه فرود موبایلی شما باید به وب سایت شما وصل باشد و تمام اطلاعات مربوطه را نیز در خود داشته باشد. آدرس دفتر کار شما، ساعت کاری شما، زمان ملاقات های آنلاین شما، به این ترتیب این اطلاعات می تواند مکمل تبلیغات موبایلی شما باشد. اگر بتوانید صفحه فرود موبایلی خود را در سایت تان بسازید خیلی عالی است، در غیر این صورت لازم نیست این صفحه جزئی از سایت اصلی شما باشد.
می توانید یک صفحه فرود سایت روی سایت های گوگل به صورت یک ساله مجانی درست کنید. به این صورت به داده های آماری سایت خود در مورد آمار ترافیکی کاربران دسترسی خواهید داشت. البته سایت های پولی با امکانات بیشتری نیز وجود دارند که می توانید استفاده کنید. مثلا امکانات نقشه گوگل یا حتی ممکن است بخواهید بیشتر از یک صفحه فرود را داشته باشید. هر صفحه فرود برای یک کمپین که روی یک گروه خاص از مخاطبان تمرکز دارد.
4- شروع کار با گوگل ادوردز
جست وجوی تبلیغات یکی از بزرگ ترین بخش های بازار موبایل است. گوگل ادوردز خدمات مختلفی را برای تبلیغات موبایلی ارائه می دهد. به علاوه اینها تبلیغات متنی هستند و شما نیاز ندارید برای آنها بنر درست کنید تا بتوانید استفاده کنید.
می توانید یک کمپین ادوردز مختص موبایل درست کنید که روی موبایل هایی متمرکز شود که دارای مرورگر کامل وب هستند. می توانید پیشنهادهای ادوردز را روی جست وجوهای موبایلی فقط تنظیم کنید. کنترل هزینه ها با تنظیم هزینه به صورت حداکثر مبلغ خواهد بود. مثلا تعیین می کنید 30 تا 50دلار در ماه می خواهید مصرف داشته باشید، سپس کارایی ادوردز موبایلی خود را پایش می کنید تا نرخ تبدیل به حد مطلوب شما باشد.
5- شبکه تبلیغاتی موبایلی دیگری را راه اندازی کنید
شما باید تبلیغات بنری دیگری را روی شبکه ای دیگر راه اندازی کنید تا روی برخی وب سایت های موبایلی دیگر و اپ ها کار کند. کاربران ادوردز می توانند از Google display and builders برای ویرایش تبلیغات خود استفاده کنند، اما می توانید از نرم افزارهای دیگری نیز استفاده کنید. هزینه ها، دسترسی ها، هدف گیری ها و سایر مشخصات را می توان به صورت گسترده ای ویرایش کرد و تغییر داد. می توانید هزینه حداکثری آن را به صورت روزانه تعیین کنید.
5 روش متقاعدکننده تبلیغات موبایلی
1- در مورد تبلیغات بنری مجددا فکر کن
تبلیغات طولانی بنری برای رفتن به حالت آنلاین، برای استراتژی های تبلیغات موبایلی مناسب نیستند.
برخی بازاریابان تبلیغات موبایلی را به نحوی طراحی کرده اند که به محض کلیک، یک صفحه جدید در مرورگر باز می شود. این اصلا برای سبک تبلیغات موبایلی مناسب نیست و برای کاربر آزاردهنده است.
تبلیغات بومی موبایل باید مناسب تر باشند، کاربران به تبلیغات بومی موبایل 52درصد بیشتر از بنری ها توجه می کنند.
اگر برند شما به نحوی است که باید از مدل بنری استفاده کند باید استراتژی ای به کار ببرید تا آن را برای موبایل بومی سازی کند.
2- یک تصویر مناسب است
وقتی می خواهیم تبلیغات مؤثر موبایلی درست کنیم، تصاویر بهتر از ترکیبات دیگر نوشتاری و فونت به کار ما خواهند آمد.
نشنال جئوگرافی در 2013 یک کمپین موبایلی را برای معرفی یک فیلم مستند در مورد رئیس جمهور لینکلن راه اندازی کرد.
کار با جزییات دقیق در مورد تصویر پرتره او بود و با نور کلمات را روشنایی داده بود و همزمان با آن یک تجربه تعاملی را نیز خلق کرده بود. به این ترتیب مرتبا محتویات نیز به روزرسانی می شدند.
3- تبلیغات تعاملی مهم ترین جزء است
کاربران موبایل انتظار دارند هر کلیکی یک کاری را انجام بدهد. پس ناامید نشوید. مطمئن شوید تبلیغ شما نوع تعاملی را که مشتری انتظار دارد برآورده می کند. اسکرول کردن باید راحت باشد و به راحتی به صفحه مورد نظر شما منتقل شود. گزینه هایی را باید انتخاب کنید که با ماهیت محیط موبایلی سازگاری داشته باشد. از امکاناتی مانند پیام کوتاه که مختص محیط موبایل است به خوبی استفاده کنید.
4-اجتماعی رفتار کنید
اگر بتوانید طوری تبلیغات را پیش ببرید که با حضور برند شما در نرم افزارهای اجتماعی شما همخوانی داشته باشد بهترین ترکیب را درست کرده اید.
تحقیقات نشان می دهد 74درصد بزرگسالان آنلاین از سایت های اجتماعی استفاده می کنند و 40درصد آنها با موبایل به آن سایت ها دسترسی دارند.
شما باید مشتریان را قانع کنید محتوای شما را با دوستان شان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. البته آنها این کار را وقتی می کنند که شرکت شما چیزی برای عرضه داشته باشد؛ تخفیف روی محصول، یک موضوع رقابتی، کوپن خرید، یا هر موضوع ترغیب کننده دیگر.
برخی از برندها مشتریان وفاداری دارند که این کار را می کنند تا از مزایای ویژه شدن توسط شرکت در اینستاگرام یا فیس بوک استفاده کنند. البته جوایز مجانی این چنینی به کسی آسیب نمی رساند.
5- سادگی
در آخر مطمئن شوید که تبلیغ شما ساده است و در نهایت مسئولیت محول شده اش را به انجام رسانده است. لازم نیست تبلیغ شما مشتری را به هیجان بیاورد. فقط کافی است بی نظیر باشد و به مشتری ارزش افزوده ای را بدهد. سعی کنید از کلمات و مفاهیم فشرده شده و تکنیک های عجیب و غریب اجتناب کنید.
«اگر می توانید کار خاصی انجام دهید، دلیل نمی شود حتما آن را انجام بدهید.»
منبع: bigwallet

ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بهترین ویژگی های جدید جیمیل برای کسب وکار

9 راهکار برای افزایش تأثیرگذاری تبلیغات چاپی

چرا شرکت های B2B در قیمت گذاری های خود ناموفق عمل می کنند

با رعایت 4 نکته نرخ کلیک در وب سایت خود را افزایش دهید

10 شیوه بازاریابی محتوایی / رونق کسب و کار با بازاریابی محتوا

3 معیار حیاتی که باید هنگام تبلیغات در عصر کنونی به آنها توجه کنید / تبلیغات در سال 2018

راه هایی برای متمایز کردن برند از رقبا

چگونه در اینستاگرام مخاطب بیشتری به دست آوریم

وقتی برندهای بزرگ هم در حوزه تبلیغات ناامید کننده ظاهر می شوند / 6 رسوایی تبلیغاتی که می توان از آنها درس گرفت

4 مولفه یک برند شخصی موفق

7 روش برای خلق تبلیغات بازرگانی موثر

مراسم پخش زنده / ابزار مهم برندسازی

نوآوری در محصول یا استراتژی بازاریابی: اولویت با کدام است / نوآوری کنید یا بمیرید

برندینگ در مقابل مارکتینگ / در جست وجوی تفاوت ها

8 راهی که شما را در امر فروش، متخصص جلوه می دهند

وقتی باید تبلیغ مان را نجات دهیم / 6 راهکار برای نجات تبلیغات و جلوگیری از کلیشه ای شدن آنها

تبلیغات نه تنها هنر، بلکه یک علم است

6 شکست بازاریابی در شبکه های اجتماعی و درس هایی که از آنها خواهید گرفت

نخستین گام پنهان مذاکره چیست / حس شوخ طبعی خود را از دست ندهید

بررسی شیوه های موفقیت در بزرگ ترین فروشگاه آنلاین دنیا / برندسازی موفق در آمازون

10 عادت ساده صبحگاهی در افراد موفق (اینفوگرافی)

در 5 موقعیت هرگز ایمیل ارسال نکنید

رشد و توسعه کسب وکار با جذب مشتری وفادار

3 راهکار برای ساخت برندی پایدار

بازاریابی محتوایی چیست؟

کسب سود بیشتر بدون هزینه اضافه / افزایش فروش با استفاده از 4 ابزار رایگان تجارت آنلاین

الهام بخش ترین تبلیغات تمام دوران / 8 کمپین که دنیای تبلیغات را تغییر دادند

از مشتری بالقوه تا مشتری نهایی در 30 ثانیه

هرآنچه باید در مورد بازاریابی ویدئویی بدانیم

استفاده از فوریت برای افزایش فروش

چگونه از جام جهانی 2018 در راستای انجام کارهای تبلیغاتی خود استفاده کنیم

توقف بی جا موجب کسب است

اپل شانس خود را در حوزه تبلیغات محک می زند

راه هایی برای هدف قرار دادن هرچه بهتر مشتری

6 راهکار برای انجام ماموریت غیرممکن / چگونه بدون مدرک تبلیغاتی یک آگهی موفق خلق کنیم؟

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • کانال رسمی سایت فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت
  • معرفی کسب و کار و تبلیغ محصولات
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت