توصیه‌هایی برای راه اندازی موفق محصول تبلیغات

توصیه‌هایی برای راه اندازی موفق محصول

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - آی بازاریابی - سید اسماعیل میرحسینی: راه اندازی محصول هیجان انگیز ترین قسمت برای شروع کار است. برای راه اندازی اجاره کردن روابط عمومی و یا آگهی مطبوعاتی کافی نیست. در وادی رقابت وقتی وارد مطبوعات می شویم رقابت شدید است و خبرها لحظه به لحظه تغییر میکنند و اثر گذاری خبر لحظه ای است. در دنیای امروز جلب توجه کردن سخت شده است.
7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول
در اینجا ما توصیه هایی را می گوییم که می توانند به این امر کمک کنند.
1- اول برنامه ریزی کن، منتظر لحظه ی آخر نباش.
شما باید برنامه داشته باشید و حداقل از قبل هفته ای 8 تا 12 ساعت کار کنید.
گزارشگران باید هر روز گزارش تهیه کنند.
با شروع کار باید گزارشگران مناسب خود را پیدا کنید و ارتباطات خود را با آنها شروع کنید.
نکته : وقتی می خواهید وارد رسانه ها شوید ارتباطات کلیدی است.
2- تاثیرگذارهای خود را بشناسید.
باید تاثیرگذارهایی که بر بازار هدف شما اثر می گذارند را بشناسید.
به آنها محصول خود را بشناسانید.
ابتدا به آنها اخبار را بدهید.
به آنها نمونه ای بدهید و از آنها بخواهید یک نظر برای شما روی شبکه ی اجتماعی خود بگذارند.
روابط عمومی در طی این چند ساله تغییر کرده است و حالا ما باید به چندین منبع مراجعه کنیم.
یکی از معتبرترین منابع تاثیرگذاران هستند.
تاثیرگذاران آنلاین مخاطبین را در فضای آنلاین از طریق بلاگ نویسی و یا کانال های رسانه اجتماعی و یا ویدئو پیدا کرده اند.
انها مهم اند، چرا که اثر آنها از رسانه های عمومی بیشتر است.
3- استفاده از رسانه های اجتماعی
کسانی را که به محصول شما علاقمندند پیدا کنید، مثلا طرفداران برند، انها را از محصولات ” به زودی” آگاه کنید، و به آنها تصاویر یا ویدئوهای قبل از انتشار را بدهید.
نه به تمام کسانی که می خواهند قبل از انتشار از همه چیز باخبر باشند.
4-انتظارات معقول داشته باشید
غیر از اینکه شما یک برند غول باشید نباید انتظار فروش بیش از حد موقع راه اندازی محصول را داشته باشید.
به صورت مداوم به انتشار اخبار بپردازید و سعی کنید تا حد ممکن آنها را شخصی سازی کنید.
به یاد اشته باشید مشتریان می خواهند با شرکت هایی که با آنها ارتباط خوبی دارند ارتباط داشته باشند.
5-مطبوعات تنها گزبنه نیست.
همانطور که ذکر شد خبرنگاران و تاثیرگذارها هر روز با اخبار جدید بمباران می شوند.
به طور معمول یک خبرنگار روزی 5 تا 10 گزارش راه اندازی محصول را در ایمیل خود دریافت می کند.
باید برای اینکه به گزارش شما بپردازند صبور باشید، آنها را با ایمیل غرق نکنید، با آنها در تماس باشید، کاری هم نکنید شمار افراموش کنند.
6- خلاق باشید.
به یاد اشته باشید هدف شما اینست که توجه انها را جلب کنید.
باید کاری کنید که شما را از دیگران مجزا کند.
باید خلاق باشید. شاید با یک ویدئوی خلاق و یا اعلان سرویس عمومی توجه ها را بتوانید جلب کنید.
ممکن است ارسال کارت پستال با تصاویر بانمک بتواند توجه آنها را جلب کند.
7- مطلع شدن درباره ی محصول خود را آسان کنید.
ویدئو، نسخه ی نمایشی، کاتالوگ درست کنید.
هر چقدر راه درآوردن اطلاعات در مورد شما ساده تر باشد، آنها راحتتر اطلاعات شان را با شما سهیم می شوند.
من فکر می کنم دادن اطلاعات صحیح برای خبرنگارها و تاثیرگذارها را سخت کرده ایم و آنها به سختی اطلاعات درست را می دهند.


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

7 اشتباه نویسندگان تازه کار در زمینه تولید محتوا

5 روش اثبات شده برای افزایش مخاطب در شبکه اجتماعی اینستاگرام

3 راه وفادارسازی مشتریان

4راهکار برای افزایش سرعت سایت و جایگاه برندمان در گوگل

چگونه با نسل جدید تعامل بازاریابی موفق داشته باشیم / الفبای ارتباط با نسل جوان

پیشگام شدن در بازارهای جهانی

چگونه مراسم معرفی محصول جدید برندمان را مدیریت کنیم؟

8 نکته کاربردی برای بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

اجزای طرح بازاریابی ویژه یک استراتژی نفوذ در بازار انبوه

چگونه روبات های چت را به سلاح مخفی برندمان در مناسبت ها تبدیل کنیم؟

توصیه هایی برای بازیابی کسب و کارهای کوچک از فاجعه

2 واژه برای دستیابی به مشتریان بیشتر

موفقیت نهایی طرح های بازاریابی استراتژیک شرکت های پیشگام

کارایی بازاریابی ایمیلی نسبت به رسانه های اجتماعی

چگونه تصاویر برندمان را طبیعی ویرایش کنیم؟ / 5 توصیه برای ویرایش سلفی های برندمان

عوامل تعیین کننده موفقیت شرکت های پیشگام و شرکت های پیرو

11 ایده برای افزایش فروش و سطح آگاهی افراد نسبت به برند شما

6 راهکار جهت ایجاد بهترین برنامه بازاریابی

نحوه نوشتن ایمیل سرد و تغییر روند فروش

4 نکته مهم در مورد اینستاگرام که نوجوان ها بهتر از برندها آن را می دانند

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل تجارت
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت
  • اولین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز