توصیه‌هایی برای راه اندازی موفق محصول تبلیغات

توصیه‌هایی برای راه اندازی موفق محصول

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - آی بازاریابی - سید اسماعیل میرحسینی: راه اندازی محصول هیجان انگیز ترین قسمت برای شروع کار است. برای راه اندازی اجاره کردن روابط عمومی و یا آگهی مطبوعاتی کافی نیست. در وادی رقابت وقتی وارد مطبوعات می شویم رقابت شدید است و خبرها لحظه به لحظه تغییر میکنند و اثر گذاری خبر لحظه ای است. در دنیای امروز جلب توجه کردن سخت شده است.
7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول
در اینجا ما توصیه هایی را می گوییم که می توانند به این امر کمک کنند.
1- اول برنامه ریزی کن، منتظر لحظه ی آخر نباش.
شما باید برنامه داشته باشید و حداقل از قبل هفته ای 8 تا 12 ساعت کار کنید.
گزارشگران باید هر روز گزارش تهیه کنند.
با شروع کار باید گزارشگران مناسب خود را پیدا کنید و ارتباطات خود را با آنها شروع کنید.
نکته : وقتی می خواهید وارد رسانه ها شوید ارتباطات کلیدی است.
2- تاثیرگذارهای خود را بشناسید.
باید تاثیرگذارهایی که بر بازار هدف شما اثر می گذارند را بشناسید.
به آنها محصول خود را بشناسانید.
ابتدا به آنها اخبار را بدهید.
به آنها نمونه ای بدهید و از آنها بخواهید یک نظر برای شما روی شبکه ی اجتماعی خود بگذارند.
روابط عمومی در طی این چند ساله تغییر کرده است و حالا ما باید به چندین منبع مراجعه کنیم.
یکی از معتبرترین منابع تاثیرگذاران هستند.
تاثیرگذاران آنلاین مخاطبین را در فضای آنلاین از طریق بلاگ نویسی و یا کانال های رسانه اجتماعی و یا ویدئو پیدا کرده اند.
انها مهم اند، چرا که اثر آنها از رسانه های عمومی بیشتر است.
3- استفاده از رسانه های اجتماعی
کسانی را که به محصول شما علاقمندند پیدا کنید، مثلا طرفداران برند، انها را از محصولات ” به زودی” آگاه کنید، و به آنها تصاویر یا ویدئوهای قبل از انتشار را بدهید.
نه به تمام کسانی که می خواهند قبل از انتشار از همه چیز باخبر باشند.
4-انتظارات معقول داشته باشید
غیر از اینکه شما یک برند غول باشید نباید انتظار فروش بیش از حد موقع راه اندازی محصول را داشته باشید.
به صورت مداوم به انتشار اخبار بپردازید و سعی کنید تا حد ممکن آنها را شخصی سازی کنید.
به یاد اشته باشید مشتریان می خواهند با شرکت هایی که با آنها ارتباط خوبی دارند ارتباط داشته باشند.
5-مطبوعات تنها گزبنه نیست.
همانطور که ذکر شد خبرنگاران و تاثیرگذارها هر روز با اخبار جدید بمباران می شوند.
به طور معمول یک خبرنگار روزی 5 تا 10 گزارش راه اندازی محصول را در ایمیل خود دریافت می کند.
باید برای اینکه به گزارش شما بپردازند صبور باشید، آنها را با ایمیل غرق نکنید، با آنها در تماس باشید، کاری هم نکنید شمار افراموش کنند.
6- خلاق باشید.
به یاد اشته باشید هدف شما اینست که توجه انها را جلب کنید.
باید کاری کنید که شما را از دیگران مجزا کند.
باید خلاق باشید. شاید با یک ویدئوی خلاق و یا اعلان سرویس عمومی توجه ها را بتوانید جلب کنید.
ممکن است ارسال کارت پستال با تصاویر بانمک بتواند توجه آنها را جلب کند.
7- مطلع شدن درباره ی محصول خود را آسان کنید.
ویدئو، نسخه ی نمایشی، کاتالوگ درست کنید.
هر چقدر راه درآوردن اطلاعات در مورد شما ساده تر باشد، آنها راحتتر اطلاعات شان را با شما سهیم می شوند.
من فکر می کنم دادن اطلاعات صحیح برای خبرنگارها و تاثیرگذارها را سخت کرده ایم و آنها به سختی اطلاعات درست را می دهند.

ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

4 ایده برای بازاریابی ویدئویی

تعریفی جدید

شبکه اجتماعی قوی/ خصیصه مشترک همه مدیران موفق

اعتمادسازی در دنیای سرشار از اخبار دروغین

خطرناک ترین کلمه

بلاک چین در حوزه بازاریابی چه کاربردهایی خواهد داشت

از نتفیلیکس گرفته تا جنگ ستارگان و بی بی سی / برندهای بزرگ چگونه در حوزه روابط عمومی موفق ظاهر می شوند؟

چیز‌هایی که بازاریابان باید در مورد نسل Z بدانند

خلاقیت در تبلیغات/ چالش خلاقانه - طراحی طنازانه

5 اصل اولیه برندسازی شخصی

ابزار تبلیغات

در مورد طراحی لوگو چه می‌دانید؟

ویدئوی خون آشام

بهترین استراتژی شبکه های اجتماعی در سال 2018

چرا اپل در شبکه های اجتماعی فعال نیست

آینده «بازاریابی محتوا»، تحت تاثیر این 5 مورد

ادعای خون آشام

اینفوگرافی: 5 راه ارتقای کسب و کار با استفاده از اینستاگرام

گام‌های بریان تریسی در یک چرخه فروش

تکراری تا چه اندازه تکراری است؟

درس هایی مهم برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی با اثرگذاری مناسب / 6 درس از مشاهیر تبلیغات

4 روش برای اصلاح عادات مربوط به بررسی ایمیل ها

تغییرات سئو تحت تأثیر هوش مصنوعی

خوب و افتضاح

افزایش فروش با بهره گیری از روش های جدید پرداخت

7 نشانه که برندتان دیگر در مرکز قرار توجه ندارد

گزارش هاروارد بیزینس در مورد الگوی جدید بازاریابی و تبلیغات / هرآنچه بازاریاب ها در مورد بازاریابی شخصیت محور باید بدانند

چگونه پرسش‌های مرتبط با قیمت را پاسخ دهیم؟

دو صورت تبلیغات

اشتباه مشترک تمام برندها در بازاریابی محتوا

خدمات اومنی چنل چیست

چگونه به مخاطبان میلیونی در اینستاگرام دست پیدا کنیم / مدل معروف ابگیل راچفورد پاسخ می دهد

دزدی از نامزدهای نهایی جایزه بازاریابی محتوای سال 2017 / 6 ایده فو ق العاده برای بازاریابی محتوا

بهترین و مفیدترین راه های استفاده از بازاریابی ویدئویی

قانون ریسک محاسبه شده

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • کانال رسمی سایت فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت
  • معرفی کسب و کار و تبلیغ محصولات
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت