آینده «بازاریابی محتوا»، تحت تاثیر این 5 مورد تبلیغات

آینده «بازاریابی محتوا»، تحت تاثیر این 5 مورد

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - مجله پنجره خلاقیت - ترجمه شادی حسن پور: تکنولوژی های جدید همه چیز را، از تولید محصول گرفته تا توزیع آن، آسان تر کرده اند و راه های جدیدی را پیش روی بازاریاب ها قرار داده اند تا مشتریان جدیدی به دست آورند. برندهای هوشمند به دنبال روش هایی هستند که به وسیله آنها بهتر بتوانند به خواسته ها و نیازهای مخاطبانشان پی ببرند. به کارگیری تکنیک های جدید باعث پیشگامی کسب و کارها و بازاریاب های حرفه ای می شوند. در ادامه می خواهیم به پنج جریان بازاریابی محتوایی اشاره کنیم که به گفته متخصصان امور بازاریابی، بهتر است در سال آینده و در هنگام تدوین استراتژی های بازاریابی، مورد استفاده قرار گیرند.
1. مصرف کنندگان را غرق در واقعیت مجازی کنید.
واقعیت مجازی مدتی است که در حیطه املاک و مستغلات و همچنین امور تفریحی و ورزشی به کار گرفته شده است. کسب و کارهایی که می خواهند محتوایی عمیق و فراموش نشدنی را به مشتریان خود ارائه کنند. از این تکنولوژی بهره می گیرند. شرکت های تکنولوژیکی مانند سونی، فیس بوک و اپل نه تنها واقعیت مجازی، بلکه واقعیت افزوده را نیز در نوآوری ها و سرمایه گذاری های اخیر خود گنجانده اند. تخمین زده می شود که هزینه های مربوط به واقعیت مجازی و افزوده در سال 2017 به سه میلیارد دلار برسد.
این ارقام نشان می دهند که این دو نوع «واقعیت» فرصت های بیشتری را برای بازاریاب ها فراهم می کنند تا محتوای بهینه تری برای مصرف کنندگان تولید کنند. به عنوان مثال شراکت دو کمپانی «واقعیت مجازی ماندت» و «پادکست وان» مثال خوبی در مورد این موضوع است. با همکاری این دو شرکت از این پس شنوندگان پادکست ها می توانند همزمان با گوش دادن به فایل های مورد علاقه شان، گوینده آن را نیز به طور 360 درجه ببینند. این تازه نمونه خیلی ساده و کوچکی از استفاده از این تکنولوژی است.
2. استفاده از هوش مصنوعی برای ویرایش متون
هوش مصنوعی، در عصر ترافیک سنگین محتوا، تولید آن را قابل پیش بینی تر، شخصی تر و کارآمدتر خواهدکرد. شرکت Open Influence تنها یکی از شرکت هایی است که از هوش مصنوعی برای شناسایی عکس ها و بررسی میزان تاثیرگذاری اینفلوئنسرهای مختلف در تبلیغات محصولات مختلف استفاده می کند. میکی دیونیزیو، مدیر ارشد فناوری این شرکت می گوید که «ما اکنون می توانیم میلیون ها محتوای مختلف را در کمپین های بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار بررسی و آنها را به وسیله Amazon Rekognition قابل جست و جو کنیم. هوش مصنوعی به ما اجازه می دهد تا افراد تاثیرگذار در حیطه های خاص را شناسایی و به شکل کارآمدی عملکرد کمپین ها را پیش بینی و تحلیل کنیم. این موضوع به بازاریاب ها اجازه می دهد تا افراد مناسبی را برای کمپین هایشان انتخاب کنند.»
3. تولید محتوای باکیفیت از طریق تبلیغات بومی
تبلیغات بومی نقشی حیاتی در نسل بعدی استراتژی های تولید محتوا به شمار می آید. مگان جیمز، استراتژیست محتوا در شرکت MGID، بر این باور است که مصرف کنندگان در آینده فاصله خیلی کمی را بین بازاریابی محتوا و تبلیغات بومی خواهنددید، چرا که قوانین سفت و سخت تری که از سوی غول های تکنولوژی، مانند فیس بوک اجرایی شده اند، علاوه بر هوش روزافزون مصرف کنندگان، باعث شده است که بازاریاب ها برای جلب توجه از حقه های قدیمی مانند «طعمه کلیک» (وقتی که تصویر ابتدایی با متن یا ادامه ویدئو همخوانی نداشته باشد) استفاده کنند. تبلیغات بومی و هوشمندانه به یکی از بزرگ ترین روش های توزیع محتواهای بسیار باکیفیت تبدیل خواهدشد.
4. ایجاد ارتباطی واقعی از طریق ویدئوهای زنده (لایو)
گزارشی که از سوی یک شرکت تحلیل امور شبکه های اجتماعی به نام Social Bakers منتشر شده است، نشان می دهد که به طور میانگین هر ویدئو در شبکه های اجتماعی 135 درصد بیشتر از عکس ها مشارکت مردم را بر می انگیزد. عامل تمایز بخش دیگری نیز وجود دارد: علاقه مردم به ویدئوهای زنده هشت برابر علاقه شان به ویدئوهایی است که هر وقت بخواهند می توانند آنها را ببینند. پس تعجبی ندارد که ویدئوی زنده به ابزار اصلی تولید محتوای آنلاین تبدیل خواهدشد. محتوای ویدئویی تا سال 2019 هشتاد درصد استفاده کلی از اینترنت را دربر خواهدگرفت.
5. داستان سرایی به وسیله کمپین های بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
مردم معمولا علاقه دارند محصولات آزموده شده ای را که دوستان، خانواده یا حتی غریبه ها به آنها توصیه کرده اند، خریداری کنند. تبلیغاتی که از سوی خود برندها یا متخصصان صورت می گیرند، در شبکه های اجتماعی هویتی قابل اعتماد برای مشتریان دارند و مانند پلی بین برندها و مصرف کنندگان عمل می کنند. افراد تاثیرگذار، اجتماعی از افراد وفادار را ایجاد کرده اند که عکس العمل خوبی نسبت به پست های اینستاگرامی آنها نشان می دهند.

ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

چرا شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کار اهمیت دارند؟

برندها چگونه برای جست وجو و تحقیقات بازار از نوآوری ها بهره می برند؟

راهکارهایی برای موفقیت افراد درون گرا در شبکه سازی

5 مرحله برای بازاریابی کسب و کار در رسانه های اجتماعی

محتوای طولانی در برابر محتوای کوتاه

چطور یک برند بزرگ ایجاد کنیم

چگونه با 3 اشتباهی که موجب نابودی استراتژی بازاریابی تان می شود مقابله کنید

ارتقا نتایج تبلیغات با استفاده از کاریکاتور و کمیک

نکاتی برای تدوین یک برنامۀ بازاریابی کسب و کار کارآمد

برای خود شهرتی دست و پا کنید / 4 توصیه متخصصان برای انتخاب نام و علامت تجاری

کسب و کارهای کوچک چگونه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند؟

3 ایده برای ایجاد برند در حوزه مد و پوشاک

چگونگی موفقیت 5 برند برتر دنیا در بازاریابی مبتنی بر واتس اپ

ادغام 4 تاکتیک ضروری برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال

مصاحبه با سوزان لرنر مدیرعامل و یکی از موسس های برند مایکل استارز / داستان برند مایکل استارز از تولید تی شرت تا پوشاک لوکس

پوش کمپین، تکنیک جدید در بازاریابی

برند شخصی می تواند منجر به فرصت شغلی در آینده شود

بنیانی استوار بسازید تا در آینده از موفقیت بازاریابی محتوای تان مطمئن باشید

5 راهکار کاربردی برای اقدامی مهم در زمینه رابطه برند و مخاطب / چگونه به برندمان در زمینه تاثیرگذاری اولیه کمک کنیم؟

استفاده تجربه کاربری از روانشناسی / چگونه میزان جلب توجه مردم و فروش را افزایش دهیم

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل تجارت
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت
  • اولین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز