مترجم نازنین کی نژاد
طعمی که ارزش به اشتراک گذاشتن را دارد تبلیغات

طعمی که ارزش به اشتراک گذاشتن را دارد

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - Anmum که یک برند شیرخشک در هنگ کنگ است، در سال 2014 برای اطلاع رسانی و تبدیل مادرها به سفیرانش، با چالش زیادی روبه رو بود. شیرخشک نوزادان بازاری رقابتی است؛ به این معنا که مصرف کنندگان با دامنه گسترده ای از انتخاب ها مواجه هستند و مادرها هر روز سیل تبلیغات زیادی را در این حوزه می بینند.
به عبارت دیگر شنیده شدن بین این برندها، برای Anmum کار سختی بود. به همین دلایل برند به روشی خلاقانه برای جلب توجه مردم نیاز داشت.
استراتژی
مادران نقش مهمی در بزرگ کردن و تربیت فرزندان دارند، آنها به سلامت و رشد کودک توجه زیادی نشان می دهند. قبل از خرید هر محصول مرتبط با فرزندشان، به دقت همه چیز را بررسی می کنند و از مواد تشکیل دهنده و مزایای آن مطلع می شوند؛ آنها می خواهند بدانند دقیقا قرار است به فرزندان شان چه بدهند. مادران مدام در حال جمع آوری اطلاعات از منابع مختلف هستند تا در این موضوعات خبره شوند. به دلیل وفور این اطلاعات در فضای دیجیتال، اولین مکانی که مادران برای کسب اطلاعات به آن مراجعه می کنند وب سایت برندهای برای بررسی ادعاهای شان، وب لاگ های افراد تأثیرگذار و خواندن نقدها و بررسی های موجود است. 80درصد مادران از موتورهای جست و جو استفاده می کنند و بیش از 50درصد آنها معتقدند اینترنت برای بزرگ کردن بچه لازم است.
آنها همچنین اهمیت زیادی به توصیه دوستان می دهند و این اطلاعات را به راحتی در اختیار مادران دیگر قرار می دهند، به شرطی که 100درصد از درست بودن آن اطمینان داشته باشند. بیش از 50درصد مادرها به مزیت های تبلیغ شده توسط یک برند زمانی اعتماد می کنند که مادران و مصرف کنندگان دیگر نظر مثبتی به آن محصول داشته باشند.
Anmum متوجه شد برای اینکه بتواند با مادرها گفت و گو کند باید آنها را بهتر بشناسد. به جای اینکه حدس بزند در سر مادرها چه می گذرد، یک پروژه دو طرفه را برمبنای حرف های بی پرده و صادقانه در شبکه های اجتماعی آغاز کرد و در این میان متوجه شد مادران علاوه بر مزیت های مربوط به سلامت یک محصول به طعم آن نیز اهمیت می دهند؛ شیر خشک مطبوعی که هم برای مادر و هم نوزاد دل چسب باشد. ایده کمپین «طعمی که ارزش به اشتراک گذاشتن را دارد» از این پروژه متولد شد.
اجرا
همکاری استراتژیک محتوایی با Yahoo! به برند اجازه می داد در تمام مکان هایی که مادران در فضای مجازی جست و جو می کردند، در معرض دید باشد. Anmum در همکاری مستقیم با تیم نویسندگان Yahoo! درست به هدف زده بود! و دقیقا همان محتوایی را تولید می کرد که مادران به دنبالش بودند. ویدئوهایی از مادران در جریان پروژه پیشین برند تهیه شد و در آگهی های Yahoo! منتشر شد. از مادران خواسته شد از فرزندان شان عکس بگیرند و این عکس ها توسط برند به بنر تبدیل شد؛ به عبارت دیگر عامل دیگری برای تشویق و کلیک کردن مردم. نمونه هایی از محصول برند برای مادرانی فرستاده شده که به وب سایت مراجعه کرده بودند، ولی هنوز به Anmun اعتماد نداشتند (برای شناسایی این مادران، Yahoo! کمک بزرگی بود).
منبع: creamglobal mbanews

ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

4 ایده برای بازاریابی ویدئویی

تعریفی جدید

شبکه اجتماعی قوی/ خصیصه مشترک همه مدیران موفق

اعتمادسازی در دنیای سرشار از اخبار دروغین

خطرناک ترین کلمه

بلاک چین در حوزه بازاریابی چه کاربردهایی خواهد داشت

از نتفیلیکس گرفته تا جنگ ستارگان و بی بی سی / برندهای بزرگ چگونه در حوزه روابط عمومی موفق ظاهر می شوند؟

چیز‌هایی که بازاریابان باید در مورد نسل Z بدانند

خلاقیت در تبلیغات/ چالش خلاقانه - طراحی طنازانه

5 اصل اولیه برندسازی شخصی

ابزار تبلیغات

در مورد طراحی لوگو چه می‌دانید؟

ویدئوی خون آشام

بهترین استراتژی شبکه های اجتماعی در سال 2018

چرا اپل در شبکه های اجتماعی فعال نیست

آینده «بازاریابی محتوا»، تحت تاثیر این 5 مورد

ادعای خون آشام

اینفوگرافی: 5 راه ارتقای کسب و کار با استفاده از اینستاگرام

گام‌های بریان تریسی در یک چرخه فروش

تکراری تا چه اندازه تکراری است؟

درس هایی مهم برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی با اثرگذاری مناسب / 6 درس از مشاهیر تبلیغات

4 روش برای اصلاح عادات مربوط به بررسی ایمیل ها

تغییرات سئو تحت تأثیر هوش مصنوعی

خوب و افتضاح

افزایش فروش با بهره گیری از روش های جدید پرداخت

7 نشانه که برندتان دیگر در مرکز قرار توجه ندارد

گزارش هاروارد بیزینس در مورد الگوی جدید بازاریابی و تبلیغات / هرآنچه بازاریاب ها در مورد بازاریابی شخصیت محور باید بدانند

چگونه پرسش‌های مرتبط با قیمت را پاسخ دهیم؟

دو صورت تبلیغات

اشتباه مشترک تمام برندها در بازاریابی محتوا

خدمات اومنی چنل چیست

چگونه به مخاطبان میلیونی در اینستاگرام دست پیدا کنیم / مدل معروف ابگیل راچفورد پاسخ می دهد

دزدی از نامزدهای نهایی جایزه بازاریابی محتوای سال 2017 / 6 ایده فو ق العاده برای بازاریابی محتوا

بهترین و مفیدترین راه های استفاده از بازاریابی ویدئویی

قانون ریسک محاسبه شده

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • کانال رسمی سایت فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت
  • معرفی کسب و کار و تبلیغ محصولات
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت