نویسنده محمدرضا گل آقائی
جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید تبلیغات

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - تقریبا بدون شک می توان گفت فارغ از اینکه چه محصولی تولید یا ارائه می کنید، همیشه با رقبای بزرگ تر از خود در بازار روبه رو هستید.
وبلاگی هست که تعداد خواننده های بیشتری نسبت به شما دارد، یک وب سایت تجارت الکترونیک هست که مشتریان بیشتری نسبت به شما دارد یا حتی یک برند هست اعتبار و نام و بهتری در بازار دارد.
معمولا یک یا دو مورد از آنها هم به روشنی به عنوان رهبران بازار شناخته می شوند. وسوسه کننده است که فکر کنیم آنها فقط و فقط در این شرایط بازار حضور دارند، چون اجرام آسمانی به گونه ای قرار گرفته اند که به نفع آنها باشد یا اینکه خدایان آسمانی به روی آنها لبخند زده اند.
و البته مطمئنا ممکن است بخت هم با آنها یار بوده و موجب رشد آنها شده است. اما به طور حتم باید گفت موفقیت ادامه دار آنها ارتباطی با شانس و اقبال نداشته و ندارد.
بلکه باید گفت آنها بهترین ارزش پیشنهادی را ایجاد کرده اند و به خوبی می دانند که چگونه باید از آن ارزش استفاده کنند.
چه چیزی موجب با ارزش بودن شما می شود؟
مردم اگر متوجه نشوند که چرا باید به شما توجه کنند، هرگز اقدام به خرید از شما نمی کنند و تنها زمانی به شما توجه می کنند که یک ارزش پیشنهادی قوی از سوی شما به آنها ارائه شده باشد.
تعریف معمول ارائه شده از ارائه ارزش قدری اشکال دار یا به عبارت خودمانی فلج است. یعنی باید گفت این مفهوم تحت عنوان «قول ارزشی که می توانید ارائه کنید» تعریف شده است.
ارائه ارزش، اگر به صورت فوق تعریف شود، یک ابزار کافی – اما ناقص – است که می تواند تصمیم های شما را در مسیر صحیح هدایت کند، اما در واقع کار بیشتری برای شما انجام نمی دهد.
یک تعریف کاربردی تر از ارائه ارزش عبارت است از:
«مجموعه ای قابل باور از اقناع کننده ترین دلایلی که مردم باید بر اساس آنها به شما توجه کنند و کاری را که شما از آنها می خواهید انجام دهند.»
به این شکل این ارزش پیشنهادی می تواند تصمیمات شما را به صورت روشن تر هدایت کند و همچنین به عنوان مبنای پیام های بازاریابی شما استفاده شود.
اگر شما یک ارزش پیشنهادی قوی نداشته باشید، مردم هم دلایلی خوبی برای انجام دادن هیچ یک از موارد فوق ندارند.
به عنوان مثال، اگر کتاب فروشی آنلاین شما مجموعه ای متوسط را در اختیار داشته باشد، قیمت های مناسبی پیشنهاد دهد، شرایط ارسال و باز پس گیری معقول، خدمات مشتری خوب و یک وب سایت در اختیار داشته باشد، چرا هر شخصی باید از شما خرید کند؟ مطمئنا حداقل یک رقیب در این بازار وجود دارد که به راحتی حداقل در یکی از زمینه های فوق شما را شکست می دهد.
شما نباید در هر زمینه ای بهترین باشید. البته بدون شک اگر در همه موارد بهترین باشد، خیلی هم فوق العاده است، اما در عمل بهترین بودن در همه موارد و زمینه ها کار ساده ای نیست.
با این وجود، اگر حداقل در یکی از زمینه ها بهترین بازار باشید، بدون شک بهترین گزینه برای آن دسته از مشتریانی خواهید بود که آن زمینه خاص برای شان ارزش زیادی دارد.
شرکت اپل، بزرگ ترین سبد محصول را در اختیار ندارد. آمازون بالاترین پرستیژ را در اختیار ندارد.
برند تیفانی ارزان ترین در صنعت خودش نیست،اما مردم به دلایل دیگری از آنها خرید می کنند.
بنابراین، به عنوان مثال اگر کتابفروشی شما بزرگ ترین مجموعه کتاب را در اختیار دارد، اما در زمینه های دیگر در سطح متوسط قرار دارد، افرادی که دسترسی به مجموعه کاملی را ارزشمند می دانند دلیلی برای خرید کردن از شما خواهند داشت.
همیشه یک چیزی باید شما را به بهترین گزینه برای مشتریان هدف شما تبدیل کند. در غیر این صورت، آنها هیچ دلیل خوب و قانع کننده ای برای خرید چیزی که عرضه می کنید در اختیار نخواهند داشت.
منبع: ibazaryabi

ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

چرا ایجاد روابط همان راز بازاریابی است که هیچ کس درباره اش حرف نمی زند

مشتریان مشکل عدم توجه ندارند، ایراد اصلی کیفیت تبلیغات شماست / چگونه آگهی تبلیغاتی مان را برای مشتری جذاب کنیم؟

بررسی تاثیر احاطه فضای دیجیتال با روبات ها روی حوزه تبلیغات / چگونه روبات ها بودجه تبلیغات آنلاین ما را می دزدند؟

اینستاگرام پست های قابل خرید را تهدیدی برای برندها نمی داند

مهندسی خرید

برای برندسازی نیاز به ستارگانی مانند مایکل جردن نداریم / 5 راهکار برای تبدیل کارمندان به سفیران برندمان

عوامل تأثیرگذار در موفقیت شبکه های اجتماعی

نگاهی به بایدها و نبایدهای دیپلماسی فشن / صنعت مد، منعکس کننده مبادلات تجاری و روابط دیپلماتیک

خطاهای بازاریابی، برندسازی و تبلیغات در اینستاگرام / 4 اشتباه رایج در اینستاگرام که بازاریاب ها باید از آن اجتناب کنند

5 روش گرفتن عکس های شگفت انگیز برای ایجاد برند

تغییر برند ادوردز / برنامه گوگل راه اندازی ابزار تبلیغاتی جدید برای کسب وکارهای کوچک

در گفت وگو با برایان مک آلیستر و رایان ویلیامز، کارآفرینان حوزه دیجیتال بررسی می شود / 3 مهارت فروش قدیمی که همیشه اثرگذار هستند

پدیده ایمیل زدگی و راه های پیشگیری آن

15 مهارت ضروری برای بازاریابی محتوایی

هرآنچه باید در مورد تحول عرصه تبلیغات بدانیم / 5 تغییر تاثیرگذار روی تبلیغات دیجیتالی

تشخیص زمان بازطراحی وب سایت

اشتباهات رایج سئو در کسب و کار های کوچک

مراحل ایجاد رفتار عادتی خرید در مصرف کنندگان / به مشتریان یاد دهیم که چطور، چگونه و تا چه زمانی از ما خرید کنند

آیا نیازمند ایجاد یک تیم فروش هستید / 3 راهکار ساده برای افزایش تاثیرگذاری فروشندگان

5 روش برای افزایش قیمت ها بدون از دست دادن مشتریان

کمپین های اینترنتی در برابر آگهی های بازرگانی صداوسیما / آینده تبلیغات به چه سمتی می رود؟

تولید و توزیع محتوا / 7 تاکتیک بی نظیری که ممکن است تا به حال به آنها فکر نکرده باشید

درس هایی از بدترین تبلیغات تلویزیونی تمام دوران ها

شِنُفت اجتماعی چیست؟

نام خود را روی برندتان نگذارید

7 شکل از بازاریابی محتوا

7 روش برای تطبیق محتوا با تلفن های همراه

تنها قانونی که در هر مذاکره باید رعایت کرد

چرا بازاریابان باید با کمک یکدیگر حرفه بازاریابی را به یک حرفه جذاب تبدیل کنند

رفتار مصرف کننده عامل سردرگمی در اهداف تبلیغاتچی ها! ؟

4 روش برای عبور از میان هیاهو و جلب توجه مشتریان

تأثیر قابلیت جدید ویدئوهای طولانی بر بازاریابی اینستاگرامی

چگونه با بودجه محدود محتوای ویدئویی گیرا بسازیم

چگونه ایده ها را به محصول تبدیل و آنها را روانه بازار کنیم

شیوه های مدیران موفق برای جلوگیری از بحران / چگونه امنیت برندمان را تضمین کنیم؟

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بانک شهر
  • بیمه البرز
  • تامین اجتماعی
  • کرمان موتور
  • ایرانسل
  • سامسونگ
  • معرفی کسب و کار و تبلیغ محصولات
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت