مترجم نازنین کی نژاد
حمله قلبی از آنچه می بینید به شما نزدیک تر است تبلیغات

حمله قلبی از آنچه می بینید به شما نزدیک تر است

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - بنیاد قلب انگلیس(BHS) هدف بزرگی را دنبال می کرد؛ صرف 500 میلیون پوند روی تحقیقات بیماری های قلبی تا سال 2020 و برای این کار باید تصورات مردم را در این مورد تغییر می داد و کمک مالی جمع می کرد.
بسیاری از مردم فکر می کنند بیماری قابل پیشگیری است و سراغ آنها نمی آیند. BHS می خواست مردم بیشتر به بیماری قلبی اهمیت بدهند و تصور نکنند حمله قلبی مخصوص پیرها و آدم های چاق است. برای این کار برند باید به سراغ دیالوگ های تک به تک با مردم می رفت و با توجه به رفتارشان در مورد رسانه، به آنها هشدار می داد که بیمار قلبی با چه سرعتی می تواند به بدن حمله ور شود.
BHS می خواست با جان بخشیدن به بیماری قلبی، آن را به موضوعی غیر قابل انکار تبدیل کند.
همکاری با روزنامهThe Sun باعث شد BHS بتواند به خوبی در معرض دید مخاطب باشد. آنها تصمیم گرفتند در عادت ها و زندگی روزمره مردم پارازیت ایجاد کنند. کمپین با حذف بعضی از بخش های مورد علاقه مردم از روزنامه آغاز شد؛ تیم نویسندگان روزنامه مطالب زیادی را همراه با آگهی های خلاقانه در مورد بیماری قلبی جایگزین مطالب عادی کردند. پیام نوشته ها حول این محور می گذشت که بیماری قلبی هر لحظه چطور می تواند زندگی مردم را تحت تأثیر قرار دهد؛ «یک لحظه زنده هستی و لحظه بعد نخواهی بود» و واقعیت این بود که هیچ کس تا زمان مبتلا شدن به این بیماری به آن فکر نمی کرد. برند به مردم می گفت آنچه در حال انجامش هستند خیلی راحت و در یک چشم به هم زدن از دست می رود.
به این ترتیب یک روز صبح مخاطبان روزنامه بعضی از مطالب همیشگی شان را پیدا نکردند؛ کسانی که به دنبال خواندن مطالب ورزشی بودند، به جای اخبار مورد علاقه شان، پیام کمپین BHS را مشاهده کردند. لیست برنامه های تلویزیون هم با پیام دیگری از برند، جایگزین شد: «اگر پیش از آنکه فرصت تماشای این برنامه ها را پیدا کنید، دچار حمله قلبی شوید دیگر این برنامه ها اهمیتی ندارند.»
ایستگاه های اتوبوس، تابلوهای مترو و لیوان های قهوه، پشت بلیت های سینما، پشتی تاکسی ها و روی آینه های توالت ها هم از این پیام در امان نماندند! و برند سعی کرد مخاطبان را همه جا غافلگیر کند.
آگهی ویدئویی و فعالیت های دیجیتال، اقدامات فوق را پشتیبانی می کرد.
58درصد خوانندگان Sun، آگهی های BHS را به یاد می آوردند.
23درصد گفتند که به خاطر دیدن این آگهی ها، برای کمک به برند اقدام می کنند.
و از همه مهم تر، 18درصد گفتند که به خاطر کمپین به BHS کمک مالی کرده اند.
و 21درصد خوانندگان در مورد این آگهی ها با دوستان و خانواده شان صحبت کرده بودند.
منبع: mbanews/newsworks

ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

اینستاگرام پست های قابل خرید را تهدیدی برای برندها نمی داند

مهندسی خرید

برای برندسازی نیاز به ستارگانی مانند مایکل جردن نداریم / 5 راهکار برای تبدیل کارمندان به سفیران برندمان

عوامل تأثیرگذار در موفقیت شبکه های اجتماعی

نگاهی به بایدها و نبایدهای دیپلماسی فشن / صنعت مد، منعکس کننده مبادلات تجاری و روابط دیپلماتیک

خطاهای بازاریابی، برندسازی و تبلیغات در اینستاگرام / 4 اشتباه رایج در اینستاگرام که بازاریاب ها باید از آن اجتناب کنند

5 روش گرفتن عکس های شگفت انگیز برای ایجاد برند

تغییر برند ادوردز / برنامه گوگل راه اندازی ابزار تبلیغاتی جدید برای کسب وکارهای کوچک

در گفت وگو با برایان مک آلیستر و رایان ویلیامز، کارآفرینان حوزه دیجیتال بررسی می شود / 3 مهارت فروش قدیمی که همیشه اثرگذار هستند

پدیده ایمیل زدگی و راه های پیشگیری آن

15 مهارت ضروری برای بازاریابی محتوایی

هرآنچه باید در مورد تحول عرصه تبلیغات بدانیم / 5 تغییر تاثیرگذار روی تبلیغات دیجیتالی

تشخیص زمان بازطراحی وب سایت

اشتباهات رایج سئو در کسب و کار های کوچک

مراحل ایجاد رفتار عادتی خرید در مصرف کنندگان / به مشتریان یاد دهیم که چطور، چگونه و تا چه زمانی از ما خرید کنند

آیا نیازمند ایجاد یک تیم فروش هستید / 3 راهکار ساده برای افزایش تاثیرگذاری فروشندگان

5 روش برای افزایش قیمت ها بدون از دست دادن مشتریان

کمپین های اینترنتی در برابر آگهی های بازرگانی صداوسیما / آینده تبلیغات به چه سمتی می رود؟

تولید و توزیع محتوا / 7 تاکتیک بی نظیری که ممکن است تا به حال به آنها فکر نکرده باشید

درس هایی از بدترین تبلیغات تلویزیونی تمام دوران ها

شِنُفت اجتماعی چیست؟

نام خود را روی برندتان نگذارید

7 شکل از بازاریابی محتوا

7 روش برای تطبیق محتوا با تلفن های همراه

تنها قانونی که در هر مذاکره باید رعایت کرد

چرا بازاریابان باید با کمک یکدیگر حرفه بازاریابی را به یک حرفه جذاب تبدیل کنند

رفتار مصرف کننده عامل سردرگمی در اهداف تبلیغاتچی ها! ؟

4 روش برای عبور از میان هیاهو و جلب توجه مشتریان

تأثیر قابلیت جدید ویدئوهای طولانی بر بازاریابی اینستاگرامی

چگونه با بودجه محدود محتوای ویدئویی گیرا بسازیم

چگونه ایده ها را به محصول تبدیل و آنها را روانه بازار کنیم

شیوه های مدیران موفق برای جلوگیری از بحران / چگونه امنیت برندمان را تضمین کنیم؟

همکاری خلاقیت، نوآوری و تبلیغات و افزایش 265 درصدی ارزش برند

نوروساینس، نیمکره راست و منطق رفتار مصرف کننده

آیا بازخورد ضعیف، درحال کند کردن رویه رشد شرکت شماست؟

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بانک شهر
  • بیمه البرز
  • تامین اجتماعی
  • کرمان موتور
  • ایرانسل
  • سامسونگ
  • معرفی کسب و کار و تبلیغ محصولات
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت