مترجم نازنین کی نژاد
حمله قلبی از آنچه می بینید به شما نزدیک تر است تبلیغات

حمله قلبی از آنچه می بینید به شما نزدیک تر است

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - بنیاد قلب انگلیس(BHS) هدف بزرگی را دنبال می کرد؛ صرف 500 میلیون پوند روی تحقیقات بیماری های قلبی تا سال 2020 و برای این کار باید تصورات مردم را در این مورد تغییر می داد و کمک مالی جمع می کرد.
بسیاری از مردم فکر می کنند بیماری قابل پیشگیری است و سراغ آنها نمی آیند. BHS می خواست مردم بیشتر به بیماری قلبی اهمیت بدهند و تصور نکنند حمله قلبی مخصوص پیرها و آدم های چاق است. برای این کار برند باید به سراغ دیالوگ های تک به تک با مردم می رفت و با توجه به رفتارشان در مورد رسانه، به آنها هشدار می داد که بیمار قلبی با چه سرعتی می تواند به بدن حمله ور شود.
BHS می خواست با جان بخشیدن به بیماری قلبی، آن را به موضوعی غیر قابل انکار تبدیل کند.
همکاری با روزنامهThe Sun باعث شد BHS بتواند به خوبی در معرض دید مخاطب باشد. آنها تصمیم گرفتند در عادت ها و زندگی روزمره مردم پارازیت ایجاد کنند. کمپین با حذف بعضی از بخش های مورد علاقه مردم از روزنامه آغاز شد؛ تیم نویسندگان روزنامه مطالب زیادی را همراه با آگهی های خلاقانه در مورد بیماری قلبی جایگزین مطالب عادی کردند. پیام نوشته ها حول این محور می گذشت که بیماری قلبی هر لحظه چطور می تواند زندگی مردم را تحت تأثیر قرار دهد؛ «یک لحظه زنده هستی و لحظه بعد نخواهی بود» و واقعیت این بود که هیچ کس تا زمان مبتلا شدن به این بیماری به آن فکر نمی کرد. برند به مردم می گفت آنچه در حال انجامش هستند خیلی راحت و در یک چشم به هم زدن از دست می رود.
به این ترتیب یک روز صبح مخاطبان روزنامه بعضی از مطالب همیشگی شان را پیدا نکردند؛ کسانی که به دنبال خواندن مطالب ورزشی بودند، به جای اخبار مورد علاقه شان، پیام کمپین BHS را مشاهده کردند. لیست برنامه های تلویزیون هم با پیام دیگری از برند، جایگزین شد: «اگر پیش از آنکه فرصت تماشای این برنامه ها را پیدا کنید، دچار حمله قلبی شوید دیگر این برنامه ها اهمیتی ندارند.»
ایستگاه های اتوبوس، تابلوهای مترو و لیوان های قهوه، پشت بلیت های سینما، پشتی تاکسی ها و روی آینه های توالت ها هم از این پیام در امان نماندند! و برند سعی کرد مخاطبان را همه جا غافلگیر کند.
آگهی ویدئویی و فعالیت های دیجیتال، اقدامات فوق را پشتیبانی می کرد.
58درصد خوانندگان Sun، آگهی های BHS را به یاد می آوردند.
23درصد گفتند که به خاطر دیدن این آگهی ها، برای کمک به برند اقدام می کنند.
و از همه مهم تر، 18درصد گفتند که به خاطر کمپین به BHS کمک مالی کرده اند.
و 21درصد خوانندگان در مورد این آگهی ها با دوستان و خانواده شان صحبت کرده بودند.
منبع: mbanews/newsworks

ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

خطرناک ترین کلمه

بلاک چین در حوزه بازاریابی چه کاربردهایی خواهد داشت

از نتفیلیکس گرفته تا جنگ ستارگان و بی بی سی / برندهای بزرگ چگونه در حوزه روابط عمومی موفق ظاهر می شوند؟

چیز‌هایی که بازاریابان باید در مورد نسل Z بدانند

خلاقیت در تبلیغات/ چالش خلاقانه - طراحی طنازانه

5 اصل اولیه برندسازی شخصی

ابزار تبلیغات

در مورد طراحی لوگو چه می‌دانید؟

ویدئوی خون آشام

بهترین استراتژی شبکه های اجتماعی در سال 2018

چرا اپل در شبکه های اجتماعی فعال نیست

آینده «بازاریابی محتوا»، تحت تاثیر این 5 مورد

ادعای خون آشام

اینفوگرافی: 5 راه ارتقای کسب و کار با استفاده از اینستاگرام

گام‌های بریان تریسی در یک چرخه فروش

تکراری تا چه اندازه تکراری است؟

درس هایی مهم برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی با اثرگذاری مناسب / 6 درس از مشاهیر تبلیغات

4 روش برای اصلاح عادات مربوط به بررسی ایمیل ها

تغییرات سئو تحت تأثیر هوش مصنوعی

خوب و افتضاح

افزایش فروش با بهره گیری از روش های جدید پرداخت

7 نشانه که برندتان دیگر در مرکز قرار توجه ندارد

گزارش هاروارد بیزینس در مورد الگوی جدید بازاریابی و تبلیغات / هرآنچه بازاریاب ها در مورد بازاریابی شخصیت محور باید بدانند

چگونه پرسش‌های مرتبط با قیمت را پاسخ دهیم؟

دو صورت تبلیغات

اشتباه مشترک تمام برندها در بازاریابی محتوا

خدمات اومنی چنل چیست

چگونه به مخاطبان میلیونی در اینستاگرام دست پیدا کنیم / مدل معروف ابگیل راچفورد پاسخ می دهد

دزدی از نامزدهای نهایی جایزه بازاریابی محتوای سال 2017 / 6 ایده فو ق العاده برای بازاریابی محتوا

بهترین و مفیدترین راه های استفاده از بازاریابی ویدئویی

قانون ریسک محاسبه شده

برندینگ از طریق کارکنان شما

چرا شکایت مشتری باید جدی گرفته شود

برای دستیابی به مهم ترین اهداف بازاریابی دقیقا به چه نوع محتوایی نیاز دارید؟

تاسیس باشگاه ورزشی؛ صفر تا صد یک کسب و کار پرنشاط و پرسود

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • کانال رسمی سایت فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت
  • معرفی کسب و کار و تبلیغ محصولات
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت