بهترین شاخص ها برای اندازه گیری محتوای موفق چیست؟ تبلیغات

بهترین شاخص ها برای اندازه گیری محتوای موفق چیست؟

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - یکی از مهم ترین نکات در تولید محتوا اندازه گیری میزان اثربخشی آنهاست. مطمئنا محاسبه محتوای موفق در فضای دیجیتال و آنلاین کار سختی نیست، اما اینکه چه معیاری را به عنوان شاخص اثربخشی در نظر بگیریم بسیار مهم است.
معیارها و شاخص های مختلفی وجود دارد که به شما نتیجه اثربخشی محتوای تولیدی تان را نشان می دهد، اما اینکه کدام شاخص مهم تر است و اثربخشی بهتری را برای محتوای تولیدی شما محاسبه می کند موضوعی است که باید به آن توجه کنید. اما فراموش نکنیم که محتوای موفق از دید افراد مختلف تفاوت دارد و هر کس بنا به نیاز خود موفقیت محتوا را می سنجد.
در میان ناشران سه شاخص اصلی برای محاسبه میزان اثربخشی محتوای تولیدی عبارت هستند از زمان ماندن در صفحه، تعداد نمایش صفحه و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی.
براساس این نظرسنجی برندها براین باور هستند که هرچند اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی موضوع مهمی برای اندازه گیری موفقیت محتوا هستند، اما مهم ترین موضوع «تبدیل» یا برقراری ارتباط با مخاطبان از اصلی ترین شاخص های اندازه گیری موفقیت محتوا است.
براساس این نظرسنجی و تحلیل انجام شده، به نظر می رسد هرچقدر ناشران محتوا تمرکز خود را بر نگه داشتن کاربران در صفحه وب و محتوا قرار داده اند،برای برندها تبدیل شدن این کاربران به مشتری و مصرف کننده کالا یا خدمات اهمیت دارد.
منبع:
منبع: imarketor



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

5 اکانت برتر توییتر در زمینه بازاریابی

6مثال عالی از بازاریابی مباحثه ای

7 راه طلایی کسب درآمد از اینترنت

وقتی ویدئو حرف اول را می زند / 5 قانون جدید موفقیت در بازاریابی ویدئویی

9 توصیه برای خلق کمپین بازاریابی تاثیرگذار در اینستاگرام

25 نکته مهم درخصوص گوگل داکس که هر بازاریابی باید بداند

بزرگترین اشتباهات در بازاریابی محتوایی کدامند؟

3 تغییر اساسی در دنیای بازاریابی محتوایی

جذب مشتریان جدید توسط فاکتورهای خارج از سایت

5 نمونه از بهترین سازندگان وب سایت

17 کمپین تبلیغاتی و ویدئو بازاریابی که از تماشای آنها لذت خواهید برد

اجرای بازاریابی محتوا به صورت فعالیت گروهی و افزایش تأثیر آن

نگاهی به نکات مهم بازاریابی در سال 2018 / برترین توصیه های بازاریابی شبکه های اجتماعی

تمرکز بر تأثیرگذار نامناسب؛ مشکل اصلی بازاریابی تأثیرگذار

ارزش شهرت و اعتبار شما چقدر است

5 راهکار برای افزایش مشتریان مان در دنیای تجارت آنلاین

برندسازی شخصی با یک روش طلایی / 6 گام برای تولید پادکست شخصی خود

7 افزونه کروم که هر بازاریاب دیجیتال باید بشناسد

شیوه های برندسازی برای خود به عنوان یک سخنران حرفه ای

7 رویه فروش که به شما کمک می کند در صنعت خود غالب باشید

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • بانک سینا
  • بانک پارسیان
  • بانک اقتصادنوین
  • بانک توسعه و تعاون
  • بانک گردشگری