بهترین شاخص ها برای اندازه گیری محتوای موفق چیست؟ تبلیغات

بهترین شاخص ها برای اندازه گیری محتوای موفق چیست؟

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - یکی از مهم ترین نکات در تولید محتوا اندازه گیری میزان اثربخشی آنهاست. مطمئنا محاسبه محتوای موفق در فضای دیجیتال و آنلاین کار سختی نیست، اما اینکه چه معیاری را به عنوان شاخص اثربخشی در نظر بگیریم بسیار مهم است.
معیارها و شاخص های مختلفی وجود دارد که به شما نتیجه اثربخشی محتوای تولیدی تان را نشان می دهد، اما اینکه کدام شاخص مهم تر است و اثربخشی بهتری را برای محتوای تولیدی شما محاسبه می کند موضوعی است که باید به آن توجه کنید. اما فراموش نکنیم که محتوای موفق از دید افراد مختلف تفاوت دارد و هر کس بنا به نیاز خود موفقیت محتوا را می سنجد.
در میان ناشران سه شاخص اصلی برای محاسبه میزان اثربخشی محتوای تولیدی عبارت هستند از زمان ماندن در صفحه، تعداد نمایش صفحه و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی.
براساس این نظرسنجی برندها براین باور هستند که هرچند اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی موضوع مهمی برای اندازه گیری موفقیت محتوا هستند، اما مهم ترین موضوع «تبدیل» یا برقراری ارتباط با مخاطبان از اصلی ترین شاخص های اندازه گیری موفقیت محتوا است.
براساس این نظرسنجی و تحلیل انجام شده، به نظر می رسد هرچقدر ناشران محتوا تمرکز خود را بر نگه داشتن کاربران در صفحه وب و محتوا قرار داده اند،برای برندها تبدیل شدن این کاربران به مشتری و مصرف کننده کالا یا خدمات اهمیت دارد.
منبع:
منبع: imarketor

ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

فالوورهای غیرواقعی سودی برای شرکت و برند ندارند

اهمیت سادگی در برندسازی / چرا باید لوگوی برندتان را بسیار ساده طراحی کنید؟

بررسی و تحلیل برچسب قیمت

چرا بازاریابی جدید به CXM وابسته است

هر آنچه بازاریاب ها باید در مورد تایید اکانت در توییتر بدانند / چگونه در توییتر اکانت تاییدشده داشته باشیم؟

چگونه ویدئوی تبلیغاتی برای لینکداین بسازیم؟

گرفتن ایده های بازاریابی و علاقه مندسازی مشتریان از اولین شرکت تریلیون دلاری دنیا

بررسی مشکل جدید برندها در اینستاگرام / هر آنچه در مورد ممنوعیت سایه در اینستاگرام می دانیم

روایت جذاب یک برند چقدر در جلب مخاطب موثر است / داستان سرایی، هنری اساسی در فرآیند برندسازی

تشخیص ارزشمندی کالا توسط مغز

3 نکته مهم برای خلق محتوای جذاب در شبکه های اجتماعی

چگونه تبلیغات چاپی را با تکنولوژی جدید تلفیق کنیم / 15 نمونه موفق از تبلیغات تعاملی برای تکمیل کمپین برندمان

3 رکن اصلی فروش در سطح جهانی

5 نکته مشترک در نام تمام شرکت های بزرگ

8 عادت برای مدیریت موفقیت آمیز بحران / همسویی فروش و بازاریابی در توفان

برای شناسایی الگوهای حقیقی، از آینده به امروز نگاه کنید

هنگام جلب مشتری توسط رقبا، چگونه تجارت خود را رشد دهید

هویت؛ میراث اصلی برند

مشتریان انتهای صف، مضطرب هستند؛ آیا می توانید از رفتن آن ها جلوگیری کنید؟

همکاری با افراد تاثیرگذار جایزگزین بازاریابی سلبریتی محور / ایجاد محتوای تاثیرگذار نیاز به سلبریتی ندارد

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • نسخه سریع و مونیتورینگ فصل تجارت
  • تعرفه آگهی های فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت
  • اولین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز