تبلیغات

چگونه یک لوگوی خوب شرکتی طراحی کنیم؟

فصل تجارت - چه چیزی در لوگو وجود دارد؟ آیا تصویر لوگو به قدری روی برند تأثیرگذار است که می تواند روی درآمد نیز تأثیر بگذارد؟ اخیراً در مطالعه ای، شرکت C+R Research برخی از برندهای بزرگ را بررسی کرد که لوگوی آن ها در طول زمان چگونه در ارتباط با درآمدشان تغییر پیدا کرد.

چگونه یک لوگوی خوب طراحی کنیم؟

فصل تجارت - چه چیزی در لوگو وجود دارد؟ آیا تصویر لوگو به قدری روی برند تأثیرگذار است که می تواند روی درآمد نیز تأثیر بگذارد؟ اخیراً در مطالعه ای، شرکت C+R Research برخی از برندهای بزرگ را بررسی کرد که لوگوی آن ها در طول زمان چگونه در ارتباط با درآمدشان تغییر پیدا کرد.

4 روش برای داشتن مشتریانی مادام العمر

فصل تجارت - «دو قدم به پیش، یک قدم عقب. دو قدم به پیش، یک قدم عقب.» شرایط خوبی نیست، مگر نه؟ مدت هاست دارید روی بهینه سازی تبلیغات و بازاریابی تان کار می کنید، ولی ناگهان به خودتان می آیید و می بینید که مشتریانتان به صورت دائمی از شما خرید نمی کنند.

بزرگترین ترندهای بازاریابی محتوایی در سال 2018

فصل تجارت - اکنون ما در سال 2018 میلادی قرار داریم و در این سال نیز همانند سال‌های گذشته قطعا شاهد تغییراتی در زمینه بازاریابی خواهیم بود. بازاریابی محتوایی نیز از شعله این تغییرات در امان نخواهد ماند و ممکن است برخی شاکله‌های اساسی آن دچار تغییر شوند.

نرخ بهره چیست؟ چگونه به نفع یا ضرر شما عمل می‌کند؟

فصل تجارت - نرخ بهره راهی مهم برای به دست آوردن یا از دست دادن پول است. نرخ بهره مبلغی است که در ازای استفاده از پول در گذر زمان به آن تعلق می گیرد. شما می توانید با قرار دادن پول و ثروت خود در بانک مقدار مشخصی بهره کسب کنید، آن چنان که شما اگر از بانک وام بگیرید باید بهره پرداخت کنید. مبلغ پرداخت بهره در طول عمر وام یا سپرده می تواند ثابت یا متغیر باشد.

بازاریابی براساس روانشناسی رنگ‌ها

فصل تجارت - رنگ؛ عاملی چشم نواز و بسیار کاربردی در زمینه بازاریابی. مطالعات بی شماری نشان داده اند که رنگ های مختلف، تاثیرات متفاوت و خاص خود را روی مصرف کنندگان می گذارند. برخی از رنگ ها باعث ایجاد هیجان و برخی دیگر مایه آرامش انسان می شوند.

اخبار خواندنی

چگونه یک کارت ویزیت می تواند تفاوت ایجاد کند و باعث آغاز گفت وگو میان دو نفر شود / کارت های ویزیت جادویی

یک میلیون راه برای پولی کردن کاری که دوست دارید انجام دهید وجود دارد / 6 قانون برندینگ شخصی برای محبوب و سودمند بودن

7 عامل مهم در شکوفایی کسب وکار آنلاین

پرفروش ترین محصولات جهان در تمام دوران ها

یک میلیون راه برای پولی کردن کاری که دوست دارید انجام دهید وجود دارد / 6 قانون برندینگ شخصی برای محبوب و سودمند بودن

10 استراتژی برای حفظ مشتری که بازاریابی شما را متحول می کند

نگاهی به اشتباه های رایج در حوزه دیجیتال مارکتینگ / باری به هر جهت!

نگاهی به اشتباه های رایج در حوزه دیجیتال مارکتینگ / باری به هر جهت!

5 توصیه جهانی در راستای بهبود عملکرد خود در سال جدید میلادی / موفقیت را در سال 2018 برای خود تضمین کنید

5 توصیه جهانی در راستای بهبود عملکرد خود در سال جدید میلادی / موفقیت را در سال 2018 برای خود تضمین کنید

چگونه با سوال کردن، فروش را نهایی کنیم؟

وقت شما چقدر می ارزد؟

تجربیات 6 کارآفرین موفق / کارآفرینان چگونه باید با عادهای بد خود کنار بیایند

تجربیات 6 کارآفرین موفق / کارآفرینان چگونه باید با عادهای بد خود کنار بیایند

تبلیغات خلاقانه «مک‌دونالد» در ایستگاه‌های اتوبوس

لیست 136 نوع بازاریابی / انواع بازاریابی که باید بشناسید

3 راهنمایی برای تبدیل کردن شرکت خود به یک برند

10 ابزار رایگان بازاریابی اینترنتی

10 گام یک تبلیغ تلویزیونی جذاب

چکار کنم که ویدئوهای تبلیغاتی ام دیده شود؟

سیاست کاری مدیران موفق به چه صورت است / بررسی 10 رفتار فوق العاده مدیران جهانی و تأثیرات آن بر شرکت

اشتباه ساده ای که شانس موفقیت در لینکدین را از بین می برد / نبایدهای بازاریابی در لینکدین

چگونه در شبکه های اجتماعی مشتری واقعی جذب کنیم / موفقیت در بازاریابی آنلاین با هدف گذاری تبلیغاتی

سلبریتی‌ها زیر تیغ تبلیغ

مدیرعامل کوالکام از توافق با اپل در آینده می گوید

خمیازه، فریاد بی صدایی برای درخواست قهوه

چرا برندسازی برای بازاریابی مهم است؟

چگونه برای اکانت مان در شبکه اجتماعی ویدئو بسازیم / ساخت کلیپ تبلیغاتی در هفت گام

روان شناسی مشتریان پروپاقرص

چگونه برای اکانت مان در شبکه اجتماعی ویدئو بسازیم / ساخت کلیپ تبلیغاتی در هفت گام

تنها انسان، با درآمد 13 رقمی به دلار در جهان / جف بزوس سال جدید میلادی را با سود 6 میلیارد دلاری آغاز کرد

آینده تبلیغات آنلاین تا سال 2021 به کدام سمت می رود؟

روش های افزایش فروش خدمات بیمه

تأثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی

کمپین آشتی دادن دنیای تجارت آن لاین و سنتی

برند چیست / مارک، برند، نمانام، نشان تجاری

هاروارد بیزینس بررسی می کند / چرا باید در محل کار بیشتر مخالفت کنیم؟

15 سؤالی که هر استارت آپی برای استراتژی برندینگ خود باید پاسخ دهد

بازاریابی محتوا و روابط عمومی / دو روی یک سکه

15 سؤالی که هر استارت آپی برای استراتژی برندینگ خود باید پاسخ دهد

تبلیغات خلاق

بازاریابی خلاق

لقب ثروتمندترین مرد جهان برای مدیرعامل آمازون با بیش از 105میلیارد دلار / جف بزوس در قله می تازد

تبلیغات خلاق

لقب ثروتمندترین مرد جهان برای مدیرعامل آمازون با بیش از 105میلیارد دلار / جف بزوس در قله می تازد

بهترین شاخص ها برای اندازه گیری محتوای موفق چیست؟

راه هایی برای جذب و حفظ مشتری آنلاین

7شکست بزرگ رسانه اجتماعی در سال 2017

8 دلیلی که چرا ضرب الاجل ها برای کارآفرینان مهم هستند

حمله قلبی از آنچه می بینید به شما نزدیک تر است

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چگونه از اسنپ چت برای توسعه کسب وکارمان استفاده کنیم / جادوی تصویر در بازاریابی

آیا تجربه مشتریان از برند، مختص برندسازی نوین است؟

هوش مصنوعی، آینده‌ی بازاریابی محتوایی

با این کارها فروش‌تان دو برابر می‌شود

ترس از خرید اینترنتی و مشکلات آن چیست؟

چرا برندهای بزرگ و کوچک، در اینفلوئنسر مارکتینگ شکست می خورند؟

طعمی که ارزش به اشتراک گذاشتن را دارد

10قانون بازاریابی رسانه های اجتماعی

نقاط اشتراک (POP)، نقاط افتراق (POD)

چرا فضاهای همکاری می تواند برای کارآفرینان آرمانی باشد / مزیت هایی که به آن فکر نکرده اید

5 دلیلی که چرا آینده بازاریابی در حوزه یادگیری ماشین است

صفر تا صد برندسازی در Entrepreneur / راه اندازی کسب وکار میلیون دلاری

توصیه‌هایی برای راه اندازی موفق محصول

فلسفه های ساده ای که ارزش کسب و کار شما را میلیاردی می کند

راهکارهای جدید برای موفقیت در الگوی کلاسیک بازاریابی / موفقیت در بازاریابی رویدادی

برندینگ یا برند سازی چیست؟

چرا خرید تبلیغات به صورت برنامه ریزی شده مهم است؟

شروع تبلیغات موبایلی متقاعد کننده

آموزش استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای برند

بازاریابی چریکی / تبلیغات غیرسنتی

تبلیغات محصول محور یا برندمحور؟

ماجرای STARBUCKS / غول ها هم اشتباه می کنند

برای موفقیت برندتان به این 7 سؤال پاسخ دهید

برندهای هدف محور / پول بهتر است یا سود؟

بررسی ایده های شکست خورده حوزه بازاریابی و تبلیغات در سال 2017 / نبایدهای دنیای بازاریابی و تبلیغات

آیا به تبلیغات در شبکه های اجتماعی می توان اتکا کرد؟

نبرد برندها

10 راه تبلیغ محصول که همچنان مؤثرند

داستان برندهایی که جایگاه جدیدی برای خود تعریف کردند

مخاطب به کدامیک از رسانه های تبلیغاتی اعتماد بیشتری دارد؟

بررسی برندسازی رسانه محور در Inc / کارخانه سلبریتی سازی در دنیای کسب وکار

می خواهید نام تجاری خود را به سادگی اما مؤثر بسازید / «گردآوری حرفه ای» را امتحان کنید

چگونه در عرصه تبلیغات به شکلی متفاوت عمل کنیم / 10 روش غیرمعمول تبلیغاتی

بررسی برندسازی رسانه محور در Inc / کارخانه سلبریتی سازی در دنیای کسب وکار

فلسفه های ساده ای که ارزش کسب و کار شما را میلیاردی می کند

همه چیز در مورد اینفلوئنسر و دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing

10 روش خلاقانه بازاریابی محتوا برای رشد کسب وکارهای کوچک

بازاریابی محتوا به روش حرفه ای ها / 5 کاری که بازاریابان محتوایی موفق انجام می دهند

چه میزان اطلاعات و تصاویر در کاتالوگ ها قرار دهیم؟

تولید آسان و حرفه ای محتوای رسانه ای در شبکه های اجتماعی / اپ های کاربردی برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

موفقیت در شبکه های اجتماعی چیست؟

مزایای استفاده از ارتباطات یکپارچه بازاریابی

17 نکته مهم از شبکه های اجتماعی که هر کسب وکار باید بداند

از BMW و Mec تا واشنگتن پست و اپل / برندهای بزرگ چگونه در شبکه های اجتماعی بازاریابی می کنند؟

ویدئو مارکتینگ یکی از مؤثرترین روش های بازاریابی

استراتژی های بازاریابی B2B در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه

تفاوت بین بازاریابی و فروش به زبان ساده

حقایقی در مورد بازرایابی و تبلیغات که در رسانه ها گفته نمی شود / روی تاریک سکه بازاریابی

آیا رویکرد چریکی به تبلیغات و بازاریابی برای کسب وکار شما مناسب است؟

قانون بیست هشتاد (20/80) در مشتری یابی

فروشنده کیست؟

راهکارهای جدید برای موفقیت در الگوی کلاسیک بازاریابی / موفقیت در بازاریابی رویدادی

مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟

اهمیت بازاریابی حسی در دنیای امروز

نرخ تبدیل تولید محتوا به سرنخ مشتریان بالقوه

فیلمچه‌های «پیام‌های بازرگانی»، مخاطب را سوژه کرده‌اند

5 گام استراتژیک برای ساخت تجارتی ماندگار

فروشندگی و درون گرایی؟ آیا ممکن است؟

نجات یک تجارت ورشکسته با بازاریابی محتوا!

متفاوت‌ ترین کمپین‌های تبلیغات چریکی

لینکدین، پرکاربردترین ابزار بازاریابی در میان مدیران

اینفوگرافی: 16 دلیل برای شروع نکردن کسب و کار

استراتژی هایی برای استخدام فروشندگان بهتر

درک رفتار مشتری و بازاریابی با موبایل

12 اصل مهم در طراحی اولیه برند

آیا «برندسازی احساسی» نتیجه بخش است؟

مشتریان ثابت می خواهید؟ این تکنیک ها را فراموش نکنید

آیا شما شرایط بازاریابی در بازار جهانی را دارید؟

ربات تلگرام؛ ابزاری برای ارائه خدمات به مشتریان

عوامل موثر در موفقیت برند «مک دونالد»

بازاریابی به سبک دست فروشان

حرفه‌ای باشید تا بفروشید

فروشندگان برتر در بازار، چه ویژگی هایی دارند؟

نقش بازاریابی دیجیتال در رشد کسب و کار

افزایش فروش، از طریق مشتریان اینستاگرام

فوت و فن بازاریابیِ علمی

ویدئو مارکتینگ چگونه بر سئو اثر می‌گذارد؟

مهارت های کلامی و غیرکلامی در بازاریابی و فروش حرفه ای

دلایل عدم موفقیت در تولید محتوای باکیفیت

4 روش برای جذب کردنِ مشتریان تشنه

نقش بازاریابی دیجیتال در رشد کسب و کار

برند کانن؛ مسیر موفقیت از جاده کیفیت

نکاتی مهم در بازاریابی ویدئویی

برند و «آوازه بنگاه»؛ دارایی های نامشهود قرن 21

لینکدین؛ پرکاربردترین ابزار بازاریابی در میان مدیران

معرفی 15 کسب و کار برتر و پرسود دنیا

استفاده از تجربه‌های مشتریان، برای شکل‌گیری برند

اینطوری، سرمایه‌گذاران را جذب خودتان کنید

اشتباهاتی که استارتاپ‌تان را در نطفه خفه می کند

بازاریابی اینترنتیِ بد، چه پیامدهایی دارد؟

آینده شبکه‌های اجتماعی در حوزه بازاریابی و تبلیغات

50 نکته برای شروع یک کسب و کار (1)

50 نکته برای شروع یک کسب و کار (2)

اینفوگرافی: وضعیت بازاریابی دیجیتال در سال 2017

چرا بازاریابی محتوا برای استارتاپ‌ها اهمیت دارد؟

راه هایی برای ارتباط بهتر با مشتری

ایده‌هایی برای تولید محتوای ویدیویی

گام‌های اساسی در فرآیند مشتری‌یابی

در تبلیغات از این کلمات استفاده نکنید!

آگهی ها

  • فصل اقتصاد
  • کانال رسمی سایت فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت
  • معرفی کسب و کار و تبلیغ محصولات
  • گروه تلگرامی باشگاه نخبگان، خبرنگاران و کارآفرینان