اینفوگرافیک : لوگوی شرکت های موفق
يکشنبه ۱۷ دي ۱۳۹۶ - ۳:۳۰:۳۳ PM
شبکه ایران کالا
فصل تجارت - با شنیدن نام کمپانی‌ها و برندهای مطرح دنیا، اولین تصویری که در ذهن ما ایجاد می‌شود لوگوی آن برند است. طراحی لوگو یک مبحث بسیار حساس و کاربردی برای هر برندی محسوب می‌شود که نیازمند توجه به المان‌های بسیار گسترده‌ای است. به طور کلی لوگو نشان دهنده هویت یک کمپانی و محصولات و خدماتی است که به مردم ارائه می‌دهد.

لوگوی شرکت های موفق
با شنیدن نام کمپانی‌ها و برندهای مطرح دنیا، اولین تصویری که در ذهن ما ایجاد می‌شود لوگوی آن برند است. طراحی لوگو یک مبحث بسیار حساس و کاربردی برای هر برندی محسوب می‌شود که نیازمند توجه به المان‌های بسیار گسترده‌ای است. به طور کلی لوگو نشان دهنده هویت یک کمپانی و محصولات و خدماتی است که به مردم ارائه می‌دهد.
به گزارش فصل تجارت ، سابقه طراحی نشانه به زمان‌های بسیار قدیم بر می‌گردد. انسان‌های اولیه برای انتقال مفاهیم، علائمی را روی دیوار غارها ثبت می‌کردند و هر کجا آن علامت دیده میشد، مفهوم واحدی را به مخاطب و بیننده منتقل می نمود. بعد از تحولات مربوط به ثبت نشانه‌ها در دیوار غارها، کم کم حروف و به دنبال آن خط ابداع شد. این موضوع بیانگر اهمیت تصویر در انتقال مفهوم است.
برخی لوگوها به طور مشخص نام یا فعالیت شرکت را نمایش می‌دهند و برخی نیز به شکلی کاملا هوشمندانه ذهن مخاطب را درگیر می‌کنند.
پس از بررسی لوگوی 2000 کمپانی موفق در آمریکا، نتایجی به دست آمد که در این اینفوگرافیک زیر آن را مشاهده می‌کنید.
اینفوگرافیک لوگوی شرکت های موفق
Facebook Twitter Google+ Pinterest LinkedIn Telegram
http://fasletejarat.ir/Fa/News/3677/اینفوگرافیک-لوگوی-شرکت-های-موفق
بستن   چاپ