دو آگهی با یک بلیط ؛ هفت دلیل باورنکردنی برای تبلیغ در فصل تجارت تبلیغات

دو آگهی با یک بلیط ؛ هفت دلیل باورنکردنی برای تبلیغ در فصل تجارت

  بزرگنمايي:

فصل تجارت- مدیر سازمان آگهی های فصل تجارت از فرصت ویژه و طلایی برای تبلیغات در پایگاه خبری تحلیلی «فصل تجارت» خبر داد.

مدیر سازمان آگهی های فصل تجارت گفت: با وجود اینکه فصل تجارت با آغاز سال جدید میلادی (2018) فعالیت خود را آغاز کرده است اما در همین مدت کوتاه توانست جایگاه خود را در میان رسانه های کشور پیدا کند و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان بویژه مخاطبان اقتصادی همراه شود. بنابراین تصمیم گرفتیم فرصت ویژه و طلایی برای تبلیغات در سایت فراهم آوریم.

مدیر سازمان آگهی های فصل تجارت، در ادامه هفت دلیل باورنکردنی برای تبلغ در فصل تجارت را تشریح کرد: 

  • 1-با پرداخت تعرفه درج آگهی در یک سایت، می توانید همزمان در دو سایت فصل تجارت و فصل اقتصاد آگهی خود را منتشر کنید.
  • 2-آگهی شما علاوه بر صفحه اول در تمام صفحات سرویس ها، زیرسرویس ها و حتی صفحه اخبار هر دو سایت فصل تجارت و فصل اقتصاد نمایش داده می شود.
  • 3-اگر تبلیغ شما مربوط به آگهی سازمانی باشد، علاوه بر نمایش بنر آگهی در هر دو سایت، اخبار سازمانی شما نیز در خروجی هر دو سایت فصل تجارت و فصل اقتصاد قرار خواهد گرفت.
  • 4-فصل تجارت و فصل اقتصاد در حال حاضر روزانه بطور متوسط هر کدام حدود 500 خبر در خروجی خود قرار می دهند بنابراین آگهی شما در بیش از 1000 صفحه متفاوت نمایش داده می شود.
  • 5-تی نیوز، دمادم، پارس مطلب، اخبار قرمز، خبر مهم و سایر موتورهای جستجوی خبر ایرانی از همراهان خبری فصل تجارت و فصل اقتصاد هستند که اخبار این دو سایت تخصصی توسط آنها بازنشر می شود، بنابراین آگهی شما در صفحه نمایش خبر این موتورهای جستجوی خبر نیز نمایش داده می شود.
  • 6-بازدید اخبار فصل تجارت و فصل اقتصاد بصورت آنلاین در پایان خبر نمایش داده می شود بنابراین محاسبه بازدید واقعی سایت ها با یک محاسبه ساده امکان پذیر است.
  • 7-امکان همکاری تهاتری وجود دارد.

مدیر سازمان آگهی های فصل تجارت در پایان گفت: افراد برای اطلاع از تعرفه تبلیغات و درج آگهی به سازمان آگهی های سایت مراجعه نمایند.


ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

از ایده ای ذهنی تا طراحی حرفه ای / سه راهکار برای تبدیل طراحی خوب به یک نمونه عالی

بازگشت به شیوه کلاسیک بازاریابی / 6 گام برای تضمین موفقیت بازاریابی ایمیل محور

چگونه یک لوگوی خوب شرکتی طراحی کنیم؟

چگونه یک لوگوی خوب طراحی کنیم؟

مدیریت کارمندانی که در مقابل بازخورد جبهه می گیرند

چگونه برای اکانت مان در شبکه های اجتماعی ویدئوی خام مناسب پیدا کنیم / 10 سایت ارائه دهنده ویدئوی رایگان برای شبکه های اجتماعی

آیا آماده گسترش کسب وکارتان هستید / 6 نکته مهم پیش از توسعه کسب و کار

گفت و گوی Hootsuite با شانون برایتون / توصیه های نابغه سیلیکون ولی در مورد شبکه های اجتماعی

4 روش برای داشتن مشتریانی مادام العمر

بزرگترین ترندهای بازاریابی محتوایی در سال 2018

بررسی راهکارهایی که می تواند به کاهش هزینه ها کمک کند / چگونه در زمینه مدیریت بودجه شرکت موفق عمل کنیم

50 توصیه برتر برای ارتقای مشتری مداری

نرخ بهره چیست؟ چگونه به نفع یا ضرر شما عمل می‌کند؟

افزایش ارتباط مؤثر بین تیم های بازاریابی و فروش

از اوبر گرفته تا دراپ باکس و نتفلیکس / استارت آپ های موفق از چه ابزارهای کمکی استفاده می کنند؟

بهترین تبلیغات با انتخاب آگاهانه / بررسی تمامی روش های رایج در حوزه تبلیغات

درس های بازاریابی رویداد پرتاب فالکون هوی

پنج سطح بازاریابی دیجیتال و فرآیند فروش

درس هایی در مورد نوآوری برای استارت آپ هایی با آرمان جهانی

همه آنچه در مورد تیک آبی پر دردسر اینستاگرام باید بدانیم / چگونه در اینستاگرام از اکانت تأییدشده استفاده کنیم؟

پرسیدن سؤال درست، کلید ارتباط با مشتری

چرا اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی برای اهداف اقتصادی و تجاری محسوب می شود / اینستاگرام بهترین برای صاحبان برند

تبلیغات در آمازون رو به رشد است / آمازون، تهدیدی جدید برای گوگل و فیس بوک

بازاریابی براساس روانشناسی رنگ‌ها

تمرین هایی برای رهایی از بن بست ذهنی

معرفی کتاب هایی در رابطه با بازاریابی محتوا

چگونه پیام بازاریابی خود را در دنیای دیجیتال به مخاطب برسانیم / بازاریابی موفق در دنیای کلیشه ها

تصاویر استوک؛ آری یا خیر؟

20 راهکار ساده برای مدیریت زمان

کلید فروش موفقیت آمیز در خود فرآیند فروش نهفته است

فراتر از برند سازی / وقتی خود شما یک برند هستید

چگونه تبعیض جنسیتی را در محیط کار از بین ببریم

عواملی که روی رتبه جست وجو تأثیر می گذارند

درس هایی از بازسازی برند در شرکت های موفق جهان

برندهای بزرگ چگونه در شبکه های اجتماعی مخاطب جذب می کنند / 6 راهکار استفاده از مسنجرها برای دستیابی به مخاطب

چرا گول می‌خوریم و جنس برند می‌خریم؟

5 نکته مهم برای پاسخ به یک پرسش / چه زمانی باید کنفرانس کسب وکارمان را راه اندازی کنیم؟

3 نکته در مورد بازاریابی پیامکی

دو آگهی با یک بلیط ؛ هفت دلیل باورنکردنی برای تبلیغ در فصل تجارت

با آگاهی نسبت به نقاط ضعف مدیریتی به بهتر شدن خود کمک کنید / 30 رفتار رایج و در عین حال اشتباه مدیران

چگونه در فیس بوک برندمان را توسعه دهیم / 11 راهکار ساده برای بازاریابی بهینه در فیس بوک

چگونه شبکه های اجتماعی به رشد برند شما کمک می کنند / تأثیر شبکه های اجتماعی در حوزه برندسازی

عادتی که رهبران خوب و بد را از هم متمایز می کند

برای بازاریابی مؤثر در منزل به چه استراتژی هایی نیازمندید؟

چگونگی فرستادن یک ایمیل درست و حسابی به مشتریان

دیوید گرینبرگ، کارشناس حوزه ارتباطات و نویسنده مشهور بررسی می کند / 9 راهکار کاهش استرس پیش از سخنرانی

دیوید گرینبرگ، کارشناس حوزه ارتباطات و نویسنده مشهور بررسی می کند / 9 راهکار کاهش استرس پیش از سخنرانی

کلید موفقیت بازاریابی در تغییر ذهنیت شما نهفته است

کلید موفقیت بازاریابی در تغییر ذهنیت شما نهفته است

اشتباه های رایج استارت آپ ها در بازاریابی

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

آگهی ها

  • فصل اقتصاد
  • کانال رسمی سایت فصل تجارت
  • باشگاه نخبگان، خبرنگان و کارآفرینان
  • آگهی و تبلیغات در فصل تجارت
  • معرفی کسب و کار و تبلیغ محصولات
  • گروه تلگرامی باشگاه نخبگان، خبرنگاران و کارآفرینان