پنج دلیل استرس زا بودن روابط عمومی ارتباطات و رسانه

پنج دلیل استرس زا بودن روابط عمومی

  بزرگنمايي:

فصل تجارت - 1. مشتریان: نمی توانید با آنها زندگی کنید، نمی توانید بدون آنها زندگی کنید. از «انتظارات غیر واقعی» تا خشونت تا بودجه های محدود، پاسخ دهندگان در خبرخوان توییتر در بخش کامنت ها از یادداشتی درباره اینکه چگونه کار با مشتریان مشکل می شود. بر اساس مشاهدات غیر علمی ما، این تنها یک دلیل برای تنش در صنعت بود.
نایومی بورتون ایساکس در بخش پیام های ما نوشته است: «یک مشتری سابق، بعد از فقط یک هفته، می خواهد که بداند چه جایی در رسانه ها دارد. برای مشتری دیگر، من فقط یک صفحه در مجله هدف گرفته ام که یک هفته پیش از آنکه بسته شود، و آنها فقط یک یادداشت زننده نوشته اند که مسئول آن نیز من به حساب می آمدم، آنها می توانستند آن را خودشان نیز بدست بیاورند و او تنها می خواست که پوشش دریافت کند.»
ژورنال توییت در توییتر نوشته است: «برخی اوقات داستان ها آن اندازه قوی نیستند و ما انتظار داریم که برای پذیرفته شدن آن ها فقط معجزه اتفاق بیافتد.»
یکی از پاسخ دهندگان وبسایت جلیب، اشاره کرده بود که برخی از مشتریان، به ویژه مدیران اجرایی در شرکت ها، سازمان های غیر دولتی، و سازمان های دولتی، علاقه زیادی به این دارند که شما یکشبه برایشان چیزی را بیاورید که غیر ممکن است.
2. تغییرات مداوم. تغییرات رسانه هرگز متوقف نمی شود. و فناوری ها همیشه چیزی جدید برای ارائه دارند. اما چیزی که در روابط عمومی مد نظر است فراتر از اینهاست.
ویواکشن به توییتر ما پاسخ داد: «روابط عمومی کردن به این دلیل مشکل است که شما باید چشم اندازی خلاقانه داشته باشید که بتوانید آن را طراحی کنید.»
در راس همه آنها، یک تن از عملکردهای چندگانه برای انجام دادن وجود دارد.
ارین نویکوسی در بخش پیام های ما نوشته است: «روابط عمومی بسیار پر استرس است زیرا شما اغلب صدها توپ دارید که در یک زمان در آسمان معلق هستند و شما باید در آن واحد به مشتریان و نیازهای آنها فکر کنید. مطالبات و انتظارات آنها بسیار بالا هستند، و بودجه ای که در اختیارشان است، محدود. از طرف دیگر تعامل با رسانه ها نیز یکی از چالش های بزرگی است که می تواند برای شما با زیر آب زنی همراه باشد!»
نگرک می افزاید: «شاید تغییرات مداوم در صنعت وجود دارند؟» وی در توییتر خودش اشاره کرد: «روابط عمومی هرگز نمی خوابد...» بنابراین ترویج گران نیز هرگز نمی خوابند و ما این را ادامه می دهیم.
3. به این دلیل که بدین وسیله رابطه برقرار می کنیم. امی پی آر در توییت خود نوشت: «... این بسته به روابط شما با مردم دارد و هرکسی با دیگری متفاوت است و شما باید بتوانید همه این احساسات را مدیریت کنید.»
هیدی گروشل در پیام خود نوشته است: تعدادی از روابط وجود دارند. «ما در حال مدیریت روابط چندگانه ایم: رسانه، تحلیلگران، مشتریان، تیم خودمان و مشاوران».
4. شخصیت های کارگزاران روابط عمومی. جنی پت می گوید «چون ما همه چیز را لمس می کنیم و ما متخصص کنترل درجه یک هستیم»، این ویژگی بود که پیشتر شنیده ام.
همچنین کارگزاران روابط عمومی هدف شان خشنودی افراد است.
یک مدیر روابط عمومی در توییتر گفت: «نوع شخصیت مورد نیاز برای یک متخصص روابط عمومی عالی این است که باید برای هر کسی خوشآیند باشد. از مشتری گرفته تا رسانه و سرویس دهنده.»
جولیا استوارت نوشت: «ما در نوع خودمان به شدت در شرایطی استرس زا و پر چالش فعالیت می کنیم.» اما یک بخش از توصیه او برای مدیریت بهتر کمک می کند: «عافیت بر رئیسی که به من آموخت از فرمانبرداری خودداری کنم، و تمرکز خودم را بر روی برنامه ریزی و مشاوره استراتژیک قرار دهم- وای، زندگی برای من آسان تر شد، و سهام من افزایش یافت.»
5. فقدان پژوهش . فرانک والتون یک مورد را در پیام ها در مورد نیاز به داده های بیشتر برای خروجی ها اعلام کرده است.
او می نویسد: «افراد روابط عمومی اصولی را از شیوه های آن می دانند و تجربه پیشینی دارند که به منظور جلب و اغلب دریافت ناگهانی از آن استفاده می کنند. اما ما همچنین هیچ مدرکی در اختیار نداریم، و هیچ داده ای برای پیش بینی خروجی های یک تاکتیک یا استراتژی روابط عمومی در اختیارمان نیست.»
جوز و واسکز می گویند که فقط باید توضیح داد که چه عواملی باعث اضطراب می شوند. «در 15 سال کار تخصصی در حوزه روابط عمومی، بسیاری از مشتریان هنوز فکر می کنند که من مبلغ هستم. استرس من را در طول مهمانی های روزهای تعطیل تصور کنید.» آنها در واقع یک کمپین هستند که سعی می کنند به نحوی به من کمک کنند.
با وجود عوامل استرس زا، متخصصان روابط عمومی به ما می گویند که چگونه از کارشان لذت می برند. آپریل لین اسکات و هیدی گراشل هر دو پیام هایی برای گفتگو درباره اینکه چگونه از شغل خود حتی بعد از سال های بسیار لذت می برند، سخن می گویند. شین در توییت خود نوشته است: «این چیزی بود که شما آن را واقعی می کنید و به همین دلیل است که پر استرس می باشد، من به چالش ها فراخوانی می دهم و من برای این چالش ها بسیار خوب هستم!»
ما همچنین پاسخ دیگری در همین خصوص دریافت کردیم که می گوید: هی، روابط عمومی زندگی یا مرگ نیست.» بنابراین خوب است بدانیم که مردم چشم اندازهای مختلفی از مسائل دارند و گاهی با وجود همین استرس ها این شغل برای بسیاری مطلوب قلمداد می شود.
مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع مرجع:



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

با وابستگی کودکان چه کنیم

دشواری‌های سرمایه‌گذاران ایرانی

دلار نیمایی و بورس

بیم از تجارت، ترس از سیاست

اژدهای زرد؛ برنده‌ بحران انرژی؟

شوک ایتالیایی به اروپا

بسته نجات آزادراه‌ها

اهمیت راهداری در راه‌ها و آزادراه‌ها

کارآفرین سنت­‌شکن

مانع «مرکزی» واردات خودرو

تبعات اصرار بر سود دستوری

دوپینگ آماری رونق تولید؟

فشار قیمت‌ها به ندارها

صیانت فراگیر از فضای مجازی؟

بخش خصوصی در مسیر پرسنگلاخ

چراغ سبز کدال به بورسی‌ها

گره «پادمان» باز می‌شود؟

کالبدشکافی ناآرامی‌ها

نفت نزدیک به 2 دلار گران شد

حضور وزیر اقتصاد در کمیسیون اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس

بررسی وضعیت تولید 11 محصول معدنی/تولید سیمان کاهش یافت

دردسرهای اغتشاشات برای تصویر گردشگری ایران

تجارت ایران و تایلند تهاتری انجام شود/ تشکیل کمیته مشترک تجاری

اختصاص 85 پرواز داخلی و خارجی برای بازگشت زائران از مشهد

راه‌اندازی سامانه پایش تولید محصولات سالم کشاورزی

فصل تجارت سایت خبری تحلیلی اقتصاد

© - www.fasletejarat.ir . All Rights Reserved.